Είναι το μοναδικό παπί της αγοράς με υγρόψυκτο, τετράχρονο και
τετραβάλβιδο κινητήρα 135 κ.εκ., που επιτυγχάνει τόσο υψηλές επιδόσεις
(12,6 ίπποι στις 8.500 σ.α.λ.)
σε συνδυασμό με τόσο μεγάλη αξιοπιστία.
Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας προσδίδει εξαιρετικές επιδόσεις και οδική συμπεριφορά μοτοσυκλέτας. Είναι ένα παπί που προσφέρει ευχάριστη σπορ οδήγηση.
Κινητήρας
σε συνδυασμό με τόσο μεγάλη αξιοπιστία.
Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας προσδίδει εξαιρετικές επιδόσεις και οδική συμπεριφορά μοτοσυκλέτας. Είναι ένα παπί που προσφέρει ευχάριστη σπορ οδήγηση.
Κινητήρας
Τύπος κινητήρα | Υγρόψυκτος, τετράχρονος, SOHC |
Κυβισμός | 134,4κ.εκ. |
Διαμέτρος x Διαδρομή | 54,0 χλστ. x 58,7 χλστ. |
Σχέση συμπίεσης | 10,9 : 1 |
Μέγιστη ισχύς | 9,3 kW (12,6PS) @ 8.500 σ.α.λ. |
Μέγιστη ροπή | 12,3 Nm @ 6.000 σ.α.λ. |
Σύστημα λίπανσης | Υγρό κάρτερ |
Τύπος συμπλέκτη | Υγρός, Πολύδισκος και φυγοκεντρικός αυτόματος |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός |
Σύστημα ανάφλεξης | TCI |
Σύστημα εκκίνησης | Ηλεκτρική |
Σύστημα μετάδοσης | Μόνιμης εμπλοκής, 4 ταχυτήτων |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
Πλαίσιο
Σκελετός | Περιμετρικός |
Σύστημα εμπρός ανάρτησης | Τηλεσκοπικό πιρούνι |
Διαδρομή εμπρός | 100 χλστ. |
Γωνία Κάστερ | 26º |
Ίχνος | 76 χλστ. |
Σύστημα πίσω ανάρτησης | Ψαλίδι, (monocross) |
Διαδρομή πίσω | 90 χλστ. |
Εμπρός φρένο | Δισκόφρενο, Ø 192 χλστ. |
Πίσω φρένο | Ταμπούρο, Ø χλστ. |
Εμπρός ελαστικό | 60/100 17M/C33P |
Πίσω ελαστικό | 80/90 17M/C50P |
Διαστάσεις
Συνολικό μήκος | 1.940 χλστ. |
Συνολικό πλάτος | 705 χλστ. |
Συνολικό ύψος | 1.045 χλστ. |
Ύψος σέλας | 770 χλστ. |
Μεταξόνιο | 1.245 χλστ. |
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος | 140 χλστ. |
Βάρος (πλήρες υγρών) | 107 κιλά |
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου | 3,6 λίτρα |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To trikalazoom.gr δίνει την δυνατότητα στους συμπολίτες μας να εκφράζονται ελεύθερα αλλά δεν υιοθετεί τα σχόλια κανενός.
Το περιεχόμενο διατίθεται ελεύθερα χωρίς περιορισμούς υπό τον όρο της παραπομπής στην αρχική του πηγή.
Ευχαριστούμε και καλή συνέχεια....