Η φιλοσοφία γύρω από την οποία εργάστηκε η ομάδα του νέου Civic είναι η εκκίνηση εκ του μηδενός, η εκκίνηση από ένα ‘’λευκό χαρτί’’.
Γιατί πίστευαν ότι για να δημιουργήσεις κάτι νέο, δεν θα το κάνεις απλά ξεκινώντας από κάτι που ήδη γνωρίζεις, αλλά ξεκινώντας από το άγνωστο και δοκιμάζοντας νέα πράγματα, ξανά και ξανά, διανύοντας μία μεγάλη διαδρομή. Η περίοδος εξέλιξης του νέου Civic διήρκησε τέσσερα χρόνια. Σχεδόν όλα τα εξαρτήματα του νέου Civic είναι καινούργια ή σημαντικά
αναβαθμισμένα.
Τέλεια ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και οικονομίας.
Κινητήρας 1.6 i-DTEC Ο κινητήρας 1.6 i-DTEC του Civic αποτελεί τον πρώτο από μία νέα γενιά κινητήρων που σχεδίασε η Honda με το όνομα Earth Dreams Technology, για δυναμική οδηγική εμπειρία και μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Ο κινητήρας 1.6 i-DTEC επιτυγχάνει την τέλεια ισορροπία ανάμεσα σε επιδόσεις και αποδοτικότητα, συνδυάζοντας ανταγωνιστική ισχύ 120 PS και κορυφαία ροπή 300 Nm/2000 rpm με εκπομπές CO2 μόλις 94 g/km και κατανάλωση καυσίμου 3,6 lt/100 km.
Ο καινοτόμος αυτός κινητήρας, που διατίθεται στις εκδόσεις 1.6 i-DTEC Comfort και 1.6 i-DTEC Sport με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων*, έχει μειωμένο βάρος και τριβή, στοιχεία που συμβάλλουν σε μείωση των εκπομπών CO2 και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, χωρίς να γίνεται συμβιβασμός στις επιδόσεις. Το αποτέλεσμα είναι άμεση απόκριση, ομαλή οδήγηση και σπορ χειρισμός.
Γιατί πίστευαν ότι για να δημιουργήσεις κάτι νέο, δεν θα το κάνεις απλά ξεκινώντας από κάτι που ήδη γνωρίζεις, αλλά ξεκινώντας από το άγνωστο και δοκιμάζοντας νέα πράγματα, ξανά και ξανά, διανύοντας μία μεγάλη διαδρομή. Η περίοδος εξέλιξης του νέου Civic διήρκησε τέσσερα χρόνια. Σχεδόν όλα τα εξαρτήματα του νέου Civic είναι καινούργια ή σημαντικά
αναβαθμισμένα.
Τέλεια ισορροπία μεταξύ επιδόσεων και οικονομίας.
Κινητήρας 1.6 i-DTEC Ο κινητήρας 1.6 i-DTEC του Civic αποτελεί τον πρώτο από μία νέα γενιά κινητήρων που σχεδίασε η Honda με το όνομα Earth Dreams Technology, για δυναμική οδηγική εμπειρία και μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Ο κινητήρας 1.6 i-DTEC επιτυγχάνει την τέλεια ισορροπία ανάμεσα σε επιδόσεις και αποδοτικότητα, συνδυάζοντας ανταγωνιστική ισχύ 120 PS και κορυφαία ροπή 300 Nm/2000 rpm με εκπομπές CO2 μόλις 94 g/km και κατανάλωση καυσίμου 3,6 lt/100 km.
Ο καινοτόμος αυτός κινητήρας, που διατίθεται στις εκδόσεις 1.6 i-DTEC Comfort και 1.6 i-DTEC Sport με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων*, έχει μειωμένο βάρος και τριβή, στοιχεία που συμβάλλουν σε μείωση των εκπομπών CO2 και μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, χωρίς να γίνεται συμβιβασμός στις επιδόσεις. Το αποτέλεσμα είναι άμεση απόκριση, ομαλή οδήγηση και σπορ χειρισμός.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To trikalazoom.gr δίνει την δυνατότητα στους συμπολίτες μας να εκφράζονται ελεύθερα αλλά δεν υιοθετεί τα σχόλια κανενός.
Το περιεχόμενο διατίθεται ελεύθερα χωρίς περιορισμούς υπό τον όρο της παραπομπής στην αρχική του πηγή.
Ευχαριστούμε και καλή συνέχεια....