Η τελευταία WR450F της Yamaha διαθέτει μια ευρεία γκάμα τεχνολογιών κινητήρα και πλαισίου, σχεδιασμένες για κορυφαία απόδοση στην πίστα και ευελιξία σε κάθε είδους περιστάσεις στο χώμα.
Στην καρδιά αυτής της εξαιρετικά ικανής μοτοσικλέτας enduro υπάρχει ένας δυναμικός αλλά και αξιόπιστος πενταβάλβιδος κινητήρας 450 κ.εκ., φημισμένος για την υψηλή αλλά και εκμεταλλεύσιμη ισχύ του. Και για το 2012, εφοδιάσαμε αυτόν το θρυλικό κινητήρα με ένα προηγμένο σύστημα ψεκασμού καυσίμου για ακόμα σταθερότερη απόδοση και αμεσότητα στην απόκριση. Επιπλέον, το πλαίσιο έχει αναβαθμιστεί σημαντικά και η τελευταία WR450F έχει πλέον ένα διαιρούμενο πλαίσιο μικρού μεγέθους με δοκούς, από την κατηγορία των 250 κ.εκ., για ταχύτερο στρίψιμο και μεγαλύτερη ευκινησία.
Στην καρδιά αυτής της εξαιρετικά ικανής μοτοσικλέτας enduro υπάρχει ένας δυναμικός αλλά και αξιόπιστος πενταβάλβιδος κινητήρας 450 κ.εκ., φημισμένος για την υψηλή αλλά και εκμεταλλεύσιμη ισχύ του. Και για το 2012, εφοδιάσαμε αυτόν το θρυλικό κινητήρα με ένα προηγμένο σύστημα ψεκασμού καυσίμου για ακόμα σταθερότερη απόδοση και αμεσότητα στην απόκριση. Επιπλέον, το πλαίσιο έχει αναβαθμιστεί σημαντικά και η τελευταία WR450F έχει πλέον ένα διαιρούμενο πλαίσιο μικρού μεγέθους με δοκούς, από την κατηγορία των 250 κ.εκ., για ταχύτερο στρίψιμο και μεγαλύτερη ευκινησία.
Κινητήρας
Τύπος κινητήρα | Μονοκύλινδρος, Υγρόψυκτος, τετράχρονος, 2EEK, πενταβάλβιδος |
Κυβισμός | 449κ.εκ. |
Διαμέτρος x Διαδρομή | 95,0 χλστ. x 63,4 χλστ. |
Σχέση συμπίεσης | 12,3 : 1 |
Μέγιστη ισχύς | - |
Μέγιστη ροπή | - |
Σύστημα λίπανσης | Ξηρό κάρτερ |
Τύπος συμπλέκτη | Υγρός, Πολύδισκος |
Τροφοδοσία | Ψεκασμός καυσίμου |
Σύστημα ανάφλεξης | CDI |
Σύστημα εκκίνησης | Μίζα και μανιβέλα |
Σύστημα μετάδοσης | Μόνιμης εμπλοκής, 5 ταχυτήτων |
Τελική μετάδοση | Αλυσίδα |
Πλαίσιο
Σκελετός | Αλουμινένιο περιμετρικό πλαίσιο |
Σύστημα εμπρός ανάρτησης | Upside-down telescopic fork |
Διαδρομή εμπρός | 300 χλστ. |
Γωνία Κάστερ | 27º |
Ίχνος | 115 χλστ. |
Σύστημα πίσω ανάρτησης | Ψαλίδι, (ανάρτηση με μοχλικό) |
Διαδρομή πίσω | 305 χλστ. |
Εμπρός φρένο | Υδραυλικό δισκόφρενο, Ø 250 χλστ. |
Πίσω φρένο | Μονό δισκόφρενο, Ø 245 χλστ. |
Εμπρός ελαστικό | 80/100-21 51P |
Πίσω ελαστικό | 120/90-18 65P |
Διαστάσεις
Συνολικό μήκος | 2.315 χλστ. |
Συνολικό πλάτος | 825 χλστ. |
Συνολικό ύψος | 1.275 χλστ. |
Ύψος σέλας | 960 χλστ. |
Μεταξόνιο | 1.475 χλστ. |
Ελάχιστη απόσταση από το έδαφος | 335 χλστ. |
Βάρος (πλήρες υγρών) | 129 κιλά |
Χωρητικότητα Δοχείου Καυσίμου | 7,2 λίτρα |
Χωρητικότητα Δοχείου Λαδιού | 1,2 λίτρα |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To trikalazoom.gr δίνει την δυνατότητα στους συμπολίτες μας να εκφράζονται ελεύθερα αλλά δεν υιοθετεί τα σχόλια κανενός.
Το περιεχόμενο διατίθεται ελεύθερα χωρίς περιορισμούς υπό τον όρο της παραπομπής στην αρχική του πηγή.
Ευχαριστούμε και καλή συνέχεια....