Με την παρουσία και επίσκεψη της γενικής γραμματέως του υπουργείου Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, κ. Χριστίνας Μπαριτάκη, ολοκληρώθηκε το επίσημο σκέλος των δράσεων για την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κινητικότητας, που διοργάνωσε ο Δήμος Τρικκαίων.
Μέσα σε διάστημα 10 ημερών και σε αναμονή των καιρικών συνθηκών, προκειμένου να πραγματοποιηθεί ή όχι η μεγάλη ποδηλατοβόλτα της Κυριακής 27 Σεπτεμβρίου, ο Δήμος Τρικκαίων διοργάνωσε πλήθος εκδηλώσεων και πραγματοποίησε σειρά δράσεων.
Η κ. Μπαριτάκη επισκέφθηκε τμήμα αυτών:
τα συστήματα προσομοίωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», στην αίθουσα εκδηλώσεων του 10ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων.
Εκεί, αναλύθηκαν τα συστήματα για την οδήγηση αναλόγως των συνθηκών σε προσομοιωτή, για την αντίδραση σε απότομες αλλαγές συνθηκών, για τη μέτρηση δεδομένων που προκύπτουν μετά από σύγκρουση- τα συστήματα ενεργητικής προσομοίωσης, στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Τρικάλων. Συγκεκριμένα, την πλασματική βάδιση υπό μέθη, την προσομοίωση σύγκρουσης με ελάχιστη ταχύτητα και την προσομοίωση ολικής ανατροπής αυτοκινήτου.
Στη συνέχεια η γενική γραμματέας ξεναγήθηκε στο μοναδικό παγκόσμιο τεχνολογικό πείραμα που αυτό το διάστημα υλοποιείται στα Τρίκαλα: το Λεωφορείο χωρίς Οδηγό. Ο Δήμαρχος Τρικκαίων κ. Δημήτρης Παπαστεργίου καλωσόρισε την κ. Μπαριτάκη στα λεωφορεία, που πλέον έχουν αποκτήσει τα ονόματα 4 τρικαλινών δημιουργών: Βασίλης Τσιτσάνης, Απόστολος Καλδάρας, Κώστας Βίρβος, Γιώργος Σαμολαδάς.
η κ. Μπαριτάκη ενημερώθηκε για το πρόγραμμα CityMobil2 από τον δ/νοντα σύμβουλο της e-trikala ΑΕ κ. Οδυσσέα Ράπτη και επιβιβάστηκε στον «Βασίλη Τσιτσάνη», προκειμένου να διαπιστώσει το ίδιο το τεχνολογικό επίτευγμα. Επίσης, ξεναγήθηκε στο control room, την «καρδιά» ελέγχου της κυκλοφορίας του οχήματος.
Ακολούθως, η κ. Μπαριτάκη ξεναγήθηκε στην έκθεση για την «Αυτοκίνηση στην Αρχαία Ελλάδα», η οποία εκτίθεται δίπλα από τις εγκαταστάσεις για το Λεωφορείο, στον χώρο του Κουρσούμ Τζαμιού, συνδέοντας, έτσι, την ιστορία της αυτοκίνησης, από το απώτατο ελληνικό - και παγκόσμιο - παρελθόν, στο παρόν και στο μέλλον της τεχνολογικής προόδου.
Μέσα σε διάστημα 10 ημερών και σε αναμονή των καιρικών συνθηκών, προκειμένου να πραγματοποιηθεί ή όχι η μεγάλη ποδηλατοβόλτα της Κυριακής 27 Σεπτεμβρίου, ο Δήμος Τρικκαίων διοργάνωσε πλήθος εκδηλώσεων και πραγματοποίησε σειρά δράσεων.
Η κ. Μπαριτάκη επισκέφθηκε τμήμα αυτών:
τα συστήματα προσομοίωσης του Ινστιτούτου Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς», στην αίθουσα εκδηλώσεων του 10ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων.
Εκεί, αναλύθηκαν τα συστήματα για την οδήγηση αναλόγως των συνθηκών σε προσομοιωτή, για την αντίδραση σε απότομες αλλαγές συνθηκών, για τη μέτρηση δεδομένων που προκύπτουν μετά από σύγκρουση- τα συστήματα ενεργητικής προσομοίωσης, στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής Τρικάλων. Συγκεκριμένα, την πλασματική βάδιση υπό μέθη, την προσομοίωση σύγκρουσης με ελάχιστη ταχύτητα και την προσομοίωση ολικής ανατροπής αυτοκινήτου.
Στη συνέχεια η γενική γραμματέας ξεναγήθηκε στο μοναδικό παγκόσμιο τεχνολογικό πείραμα που αυτό το διάστημα υλοποιείται στα Τρίκαλα: το Λεωφορείο χωρίς Οδηγό. Ο Δήμαρχος Τρικκαίων κ. Δημήτρης Παπαστεργίου καλωσόρισε την κ. Μπαριτάκη στα λεωφορεία, που πλέον έχουν αποκτήσει τα ονόματα 4 τρικαλινών δημιουργών: Βασίλης Τσιτσάνης, Απόστολος Καλδάρας, Κώστας Βίρβος, Γιώργος Σαμολαδάς.
η κ. Μπαριτάκη ενημερώθηκε για το πρόγραμμα CityMobil2 από τον δ/νοντα σύμβουλο της e-trikala ΑΕ κ. Οδυσσέα Ράπτη και επιβιβάστηκε στον «Βασίλη Τσιτσάνη», προκειμένου να διαπιστώσει το ίδιο το τεχνολογικό επίτευγμα. Επίσης, ξεναγήθηκε στο control room, την «καρδιά» ελέγχου της κυκλοφορίας του οχήματος.
Ακολούθως, η κ. Μπαριτάκη ξεναγήθηκε στην έκθεση για την «Αυτοκίνηση στην Αρχαία Ελλάδα», η οποία εκτίθεται δίπλα από τις εγκαταστάσεις για το Λεωφορείο, στον χώρο του Κουρσούμ Τζαμιού, συνδέοντας, έτσι, την ιστορία της αυτοκίνησης, από το απώτατο ελληνικό - και παγκόσμιο - παρελθόν, στο παρόν και στο μέλλον της τεχνολογικής προόδου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To trikalazoom.gr δίνει την δυνατότητα στους συμπολίτες μας να εκφράζονται ελεύθερα αλλά δεν υιοθετεί τα σχόλια κανενός.
Το περιεχόμενο διατίθεται ελεύθερα χωρίς περιορισμούς υπό τον όρο της παραπομπής στην αρχική του πηγή.
Ευχαριστούμε και καλή συνέχεια....