Η CBR250R που παρουσιάστηκε το 2011 αποτέλεσε το ιδανικό entry μοντέλο στη γκάμα Super Sport CBR της Honda. Οι συμπαγείς διαστάσεις, ο μονοκύλινδρος κινητήρας,
εμφάνιση εμπνευσμένη από τις μεγαλύτερες CBR καθώς και η παραδοσιακά υψηλή ποιότητα κατασκευής Honda, της χάρισαν εξέχουσα θέση στην οικογένεια Super Sport της Honda.
Για το 2014 οι μηχανικοί της Honda επέστρεψαν στο σχεδιαστήριο και δημιούργησαν τη νέα CBR300R.
Η εξέλιξη της CBR300R κινήθηκε προς δύο κατευθύνσεις: την επίτευξη μεγαλύτερης ροπής και ισχύος και τη διαμόρφωση μιας ισχυρότερης ταυτότητας CBR, με πιο έντονες οπτικές ομοιότητες με τις μεγαλύτερες αδερφές, δίνοντας μία πιο μεστή γεύση στο όνομα CBR.
Πρώτον, ο υδρόψυκτος κινητήρας έχει τώρα χωρητικότητα 286 κ.εκ. χάρη στην αύξηση της διαδρομής του εμβόλου. Η μοτοσυκλέτα έχει βελτιωθεί περαιτέρω για καλύτερη εκμετάλλευση της αυξημένης ισχύος και ροπής αλλά και εξισορρόπηση των κραδασμών που συνεπάγεται ο μεγαλύτερος κυβισμός. Η δουλειά των μηχανικών επικεντρώθηκε στην απόκριση του γκαζιού και την απόδοση της ισχύος, ενώ η νέα εξάτμιση σε στυλ CBR500R δεν συνιστά μόνο αισθητική αλλά και λειτουργική αναβάθμιση. Η CBR1000RR ενέπνευσε το σχεδιασμό της CBR300R. Οι διπλοί προβολείς αντιγράφουν εκείνους της μεγάλης CBR ενώ το επιθετικό σχήμα του φέρινγκ, του ρεζερβουάρ και της σέλας είναι αναμφίβολα CBR στυλ. Το κάτω μέρος του φέρινγκ είναι ομοιόμορφα βαμμένο προσδίδοντας αίσθηση κύρους στο σύνολο.
Κινητήρας 4χρονος, μονοκύλινδρος, υδρόψυκτος με 1ΕΕΚ και 4 βαλβίδες
Κυβισμός 286 κ.εκ.
Μέγιστη Ισχύς 22,7 kW @ 8.500 σ.α.λ.
Μέγιστη Ροπή 27,0 Nm @ 7.250 σ.α.λ.
Ταχύτητες 6τάχυτο μηχανικό
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός Ψεκασμός PGM-FI
Βάρος* 164 κιλά
Φρένα E: ABS-Μονός δίσκος 296 χλστ. με διπίστονη δαγκάνα
Π: ABS-Μονός δίσκος 220 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 2.035 x 720 x 1.120 χλστ.
Ύψος σέλας 785 χλστ.
Απόσταση από το έδαφος 145 χλστ.
Ρεζερβουάρ 13 λίτρα
Μέση κατανάλωση 30,2 χλμ./λίτρο (μέτρηση WMTC)
Ανάρτηση Ε: Τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χλστ. με διαδρομή 130 χλστ.
Π: Μονό αμορτισέρ με ψαλίδι Pro-Link - διαδρομής 107 χλστ.
Ελαστικά E: 110/70-17
Π: 140/70-17
Εγγύηση 2 έτη
Τιμή 5.290 ευρώ.
εμφάνιση εμπνευσμένη από τις μεγαλύτερες CBR καθώς και η παραδοσιακά υψηλή ποιότητα κατασκευής Honda, της χάρισαν εξέχουσα θέση στην οικογένεια Super Sport της Honda.
Για το 2014 οι μηχανικοί της Honda επέστρεψαν στο σχεδιαστήριο και δημιούργησαν τη νέα CBR300R.
Η εξέλιξη της CBR300R κινήθηκε προς δύο κατευθύνσεις: την επίτευξη μεγαλύτερης ροπής και ισχύος και τη διαμόρφωση μιας ισχυρότερης ταυτότητας CBR, με πιο έντονες οπτικές ομοιότητες με τις μεγαλύτερες αδερφές, δίνοντας μία πιο μεστή γεύση στο όνομα CBR.
Πρώτον, ο υδρόψυκτος κινητήρας έχει τώρα χωρητικότητα 286 κ.εκ. χάρη στην αύξηση της διαδρομής του εμβόλου. Η μοτοσυκλέτα έχει βελτιωθεί περαιτέρω για καλύτερη εκμετάλλευση της αυξημένης ισχύος και ροπής αλλά και εξισορρόπηση των κραδασμών που συνεπάγεται ο μεγαλύτερος κυβισμός. Η δουλειά των μηχανικών επικεντρώθηκε στην απόκριση του γκαζιού και την απόδοση της ισχύος, ενώ η νέα εξάτμιση σε στυλ CBR500R δεν συνιστά μόνο αισθητική αλλά και λειτουργική αναβάθμιση. Η CBR1000RR ενέπνευσε το σχεδιασμό της CBR300R. Οι διπλοί προβολείς αντιγράφουν εκείνους της μεγάλης CBR ενώ το επιθετικό σχήμα του φέρινγκ, του ρεζερβουάρ και της σέλας είναι αναμφίβολα CBR στυλ. Το κάτω μέρος του φέρινγκ είναι ομοιόμορφα βαμμένο προσδίδοντας αίσθηση κύρους στο σύνολο.
Κυβισμός 286 κ.εκ.
Μέγιστη Ισχύς 22,7 kW @ 8.500 σ.α.λ.
Μέγιστη Ροπή 27,0 Nm @ 7.250 σ.α.λ.
Ταχύτητες 6τάχυτο μηχανικό
Τελική μετάδοση Αλυσίδα
Τροφοδοσία Ηλεκτρονικός Ψεκασμός PGM-FI
Βάρος* 164 κιλά
Φρένα E: ABS-Μονός δίσκος 296 χλστ. με διπίστονη δαγκάνα
Π: ABS-Μονός δίσκος 220 χλστ. με μονοπίστονη δαγκάνα
Διαστάσεις (ΜxΠxΥ) 2.035 x 720 x 1.120 χλστ.
Ύψος σέλας 785 χλστ.
Απόσταση από το έδαφος 145 χλστ.
Ρεζερβουάρ 13 λίτρα
Μέση κατανάλωση 30,2 χλμ./λίτρο (μέτρηση WMTC)
Ανάρτηση Ε: Τηλεσκοπικό πιρούνι 37 χλστ. με διαδρομή 130 χλστ.
Π: Μονό αμορτισέρ με ψαλίδι Pro-Link - διαδρομής 107 χλστ.
Ελαστικά E: 110/70-17
Π: 140/70-17
Εγγύηση 2 έτη
Τιμή 5.290 ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To trikalazoom.gr δίνει την δυνατότητα στους συμπολίτες μας να εκφράζονται ελεύθερα αλλά δεν υιοθετεί τα σχόλια κανενός.
Το περιεχόμενο διατίθεται ελεύθερα χωρίς περιορισμούς υπό τον όρο της παραπομπής στην αρχική του πηγή.
Ευχαριστούμε και καλή συνέχεια....