Τελικά οι Έλληνες δεν κατασκευάζουμε μόνο… αυτοκίνητα. Κατασκευάζουμε και πολλά επαγγελματικά οχήματα,
κάτι που γνωρίζουν κυρίως οι παλαιότεροι.
Διαβάζοντας βιβλιογραφία σχετικά με το θέμα αυτό διαπιστώνουμε πως η χώρα μας διέθετε βαριά βιομηχανία. Δυστυχώς πολλές μικρές βιομηχανίες έβαλαν λουκέτο, κάτι που δεν θα αναλύσουμε, το πως και το γιατί, τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.
Το θέμα που βγάλαμε στην δημοσιότητα σχετικά με τα τρία Ελληνικά αυτοκίνητα (Korres Project 4, Pony, Replicar Hellas) και με ερώτηση προς τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα έκανε αίσθηση.
Ωστόσο αυτό που περιμένουμε είναι να δούμε και τι θα γίνει στο μέλλον προκειμένου να τα δούμε να κυκλοφορούν και στους δρόμους. Κάτι ανάλογο φαίνεται πως ισχύει και με επαγγελματικά οχήματα που αν κυκλοφορούσαν θα βοηθούσαν σημαντικά στην οικονομία, πολλές εταιρείες αλλά και οργανισμούς.
Τελικά… μπορούμε να φτιάξουμε κάθε είδους όχημα. Μήπως να ψαχτούν κάποιοι γιατί και που κολλάει το θέμα;
Οχήματα για τα… πάντα!
Tο εργοστάσιο της Namco στην Θεσσαλονίκη το έχουμε επισκεφτεί αρκετές φορές. Λογικό, καθώς το αυτοκίνητο που όλοι οι Έλληνες θέλουμε να κατασκευαστεί, το ΘΡΥΛΙΚΟ Pony , βρίσκεται πολύ κοντά στην υλοποίησή του, αρκεί να ξεπεραστούν τα… γραφειοκρατικά προβλήματα.
Αυτό που οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν είναι πως η εταιρεία Namco κατασκεύαζε αλλά και μπορεί να το κάνει και σήμερα επαγγελματικά οχήματα για όλες σχεδόν τις χρήσεις. Από οχήματα για πολλαπλές χρήσεις, στρατιωτικά, πυροσβεστικά κ.ά.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε οχήματα που βρίσκονται στο εργοστάσιο της Namco και θα μπορούσαν κάλλιστα να χρησιμοποιηθούν σε διάφορους τομείς.
Κατασκευάστηκαν την περίοδο 1985 – 1990 αλλά δεν κατάφεραν ποτέ να περάσουν τη γραμμή παραγωγής.
Κύριο χαρακτηριστικό τους είναι η αντοχή σε ακραίες συνθήκες και η χρηστικότητα τους.
Το Αgricar είναι ένα σύγχρονο… τρακτέρ. Έχει κίνηση σε όλους τους τροχούς, κάνει ότι μπορεί να κάνει το τρακτέρ, κουβαλά 2 τόνους ωφέλιμο φορτίο και διαθέτει τεράστια δύναμη έλξης (μέχρι 2 μεγάλα τρέιλερ, στο σύνολο 42 τόνοι). Μπορεί να κινηθεί στο δρόμο ακόμα και με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα.
Το Milicar είναι ένα διπλοκάμπινο όχημα, αντίστοιχο του Reo. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μεταφορά προσωπικού ή να γίνει ανατρεπόμενο. Υπάρχει σε εκδόσεις 4×4 και 6×6. Αρχικά είχαν φτιαχτεί 5 κομμάτια για τον στρατό αλλά ποτέ δεν παραδόθηκαν…
Το Multi-Trac είναι επίσης ένα πρωτότυπο όχημα το οποίο απευθύνεται σε όσους κάνουν βαριές δουλειές και κινούνται σε δύσκολα εδάφη. Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε εταιρίες ηλεκτρισμού, τηλεφωνικές εταιρίες ακόμα και σε ορυχεία.
Το Milicar μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως ανατρεπόμενο όχημα…
Το Pyrcar είναι ένα πρωτότυπο ειδικό όχημα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πυρόσβεση πυρκαγιών σε δασικές εκτάσεις με δύσκολη πρόσβαση. Μπορεί να φτιαχτεί ως 4×4 αλλά και ως 6×6. Ένα από τα πλεονεκτήματα που έχει είναι πως διαθέτει ανοξείδωτο κάδο και σωληνώσεις γεγονός που σημαίνει πως μπορεί να εφοδιάζεται και με θαλασσινό νερό.
Το πίσω μέρος από το Pycar το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κατάσβεση πυρκαγιών…
Namco Hellas: Υπάρχει και πρέπει να ζωντανέψεις και πάλι για να ενεργοποιηθεί και πάλι η βαριά βιομηχανία στην Ελλάδα…
Ο αψιδωτός άξονας είναι ένας αντίστοιχος που συναντούμε στο Unimog. Χρησιμοποιείται σε οχήματα που έχουν κατασκευαστεί για πολύ βαριές εργασίες ενώ η απόσταση από το έδαφος (σχεδόν 1 μέτρο) βοηθά στην αποφυγή χτυπημάτων. Κύριο χαρακτηριστικό του η αντοχή.
ΑΠΟ apocalypsejohn / Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης, zougla
κάτι που γνωρίζουν κυρίως οι παλαιότεροι.
Διαβάζοντας βιβλιογραφία σχετικά με το θέμα αυτό διαπιστώνουμε πως η χώρα μας διέθετε βαριά βιομηχανία. Δυστυχώς πολλές μικρές βιομηχανίες έβαλαν λουκέτο, κάτι που δεν θα αναλύσουμε, το πως και το γιατί, τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή.
Το θέμα που βγάλαμε στην δημοσιότητα σχετικά με τα τρία Ελληνικά αυτοκίνητα (Korres Project 4, Pony, Replicar Hellas) και με ερώτηση προς τον Πρωθυπουργό Αλέξη Τσίπρα έκανε αίσθηση.
Ωστόσο αυτό που περιμένουμε είναι να δούμε και τι θα γίνει στο μέλλον προκειμένου να τα δούμε να κυκλοφορούν και στους δρόμους. Κάτι ανάλογο φαίνεται πως ισχύει και με επαγγελματικά οχήματα που αν κυκλοφορούσαν θα βοηθούσαν σημαντικά στην οικονομία, πολλές εταιρείες αλλά και οργανισμούς.
Τελικά… μπορούμε να φτιάξουμε κάθε είδους όχημα. Μήπως να ψαχτούν κάποιοι γιατί και που κολλάει το θέμα;
Οχήματα για τα… πάντα!
Tο εργοστάσιο της Namco στην Θεσσαλονίκη το έχουμε επισκεφτεί αρκετές φορές. Λογικό, καθώς το αυτοκίνητο που όλοι οι Έλληνες θέλουμε να κατασκευαστεί, το ΘΡΥΛΙΚΟ Pony , βρίσκεται πολύ κοντά στην υλοποίησή του, αρκεί να ξεπεραστούν τα… γραφειοκρατικά προβλήματα.
Αυτό που οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν είναι πως η εταιρεία Namco κατασκεύαζε αλλά και μπορεί να το κάνει και σήμερα επαγγελματικά οχήματα για όλες σχεδόν τις χρήσεις. Από οχήματα για πολλαπλές χρήσεις, στρατιωτικά, πυροσβεστικά κ.ά.
Παρακάτω μπορείτε να δείτε οχήματα που βρίσκονται στο εργοστάσιο της Namco και θα μπορούσαν κάλλιστα να χρησιμοποιηθούν σε διάφορους τομείς.
Κατασκευάστηκαν την περίοδο 1985 – 1990 αλλά δεν κατάφεραν ποτέ να περάσουν τη γραμμή παραγωγής.
Κύριο χαρακτηριστικό τους είναι η αντοχή σε ακραίες συνθήκες και η χρηστικότητα τους.
Το Αgricar είναι ένα σύγχρονο… τρακτέρ. Έχει κίνηση σε όλους τους τροχούς, κάνει ότι μπορεί να κάνει το τρακτέρ, κουβαλά 2 τόνους ωφέλιμο φορτίο και διαθέτει τεράστια δύναμη έλξης (μέχρι 2 μεγάλα τρέιλερ, στο σύνολο 42 τόνοι). Μπορεί να κινηθεί στο δρόμο ακόμα και με ταχύτητα 100 χλμ./ώρα.
Το Milicar είναι ένα διπλοκάμπινο όχημα, αντίστοιχο του Reo. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί για μεταφορά προσωπικού ή να γίνει ανατρεπόμενο. Υπάρχει σε εκδόσεις 4×4 και 6×6. Αρχικά είχαν φτιαχτεί 5 κομμάτια για τον στρατό αλλά ποτέ δεν παραδόθηκαν…
Το Multi-Trac είναι επίσης ένα πρωτότυπο όχημα το οποίο απευθύνεται σε όσους κάνουν βαριές δουλειές και κινούνται σε δύσκολα εδάφη. Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί σε εταιρίες ηλεκτρισμού, τηλεφωνικές εταιρίες ακόμα και σε ορυχεία.
Το Milicar μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως ανατρεπόμενο όχημα…
Το Pyrcar είναι ένα πρωτότυπο ειδικό όχημα που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την πυρόσβεση πυρκαγιών σε δασικές εκτάσεις με δύσκολη πρόσβαση. Μπορεί να φτιαχτεί ως 4×4 αλλά και ως 6×6. Ένα από τα πλεονεκτήματα που έχει είναι πως διαθέτει ανοξείδωτο κάδο και σωληνώσεις γεγονός που σημαίνει πως μπορεί να εφοδιάζεται και με θαλασσινό νερό.
Το πίσω μέρος από το Pycar το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κατάσβεση πυρκαγιών…
Namco Hellas: Υπάρχει και πρέπει να ζωντανέψεις και πάλι για να ενεργοποιηθεί και πάλι η βαριά βιομηχανία στην Ελλάδα…
Ο αψιδωτός άξονας είναι ένας αντίστοιχος που συναντούμε στο Unimog. Χρησιμοποιείται σε οχήματα που έχουν κατασκευαστεί για πολύ βαριές εργασίες ενώ η απόσταση από το έδαφος (σχεδόν 1 μέτρο) βοηθά στην αποφυγή χτυπημάτων. Κύριο χαρακτηριστικό του η αντοχή.
ΑΠΟ apocalypsejohn / Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης, zougla
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To trikalazoom.gr δίνει την δυνατότητα στους συμπολίτες μας να εκφράζονται ελεύθερα αλλά δεν υιοθετεί τα σχόλια κανενός.
Το περιεχόμενο διατίθεται ελεύθερα χωρίς περιορισμούς υπό τον όρο της παραπομπής στην αρχική του πηγή.
Ευχαριστούμε και καλή συνέχεια....