Οδηγώντας ένα σκούτερ απολαμβάνεις πολλές ανέσεις, κυρίως όταν πας ένα ταξίδι σε θάλασσα ή βουνό. Μια από αυτές τις μοτοσυκλέτες
είναι το θρυλικό Piaggio Hexagon 180 με δίχρονο κινητήρα.
Το Piaggio Hexagon έχει ένα ροπάτο κινητήρα δίχρονος, και στα φανάρια έτσι και ανοίξεις το γρκρίπ του γκαζιού δύσκολα θα σε φθάσει άλλο μηχανάκι για κάποια μέτρα.
Η άνεση στην θέση οδήγησης είναι απολαυστική, πας άνετα μικρά ταξιδάκια ή ακόμη και μεγαλύτερα.
Θέλει προσοχή γιατί το λάδι τελειώνει όταν πας στα κόκκινα, και μπορεί να σας ανάψει η λυχνία.
Το μηχανάκι με τέρμα το γκάζι σε ευθεία πιάνει άνετα 130 klm.
Καλά στους δρόμους και στις στροφές χάνει η πίσω ρόδα στο άνοιγμα του γκαζιού, και χρειάζεται μεγάλη προσοχή στις στροφές αν δεν έχετε καινούργια λάστιχα.
Μπροστά διαθέτει ένα δισκόφρενο, ενώ πίσω έχει ταμπούρα. Τα φρένα δεν παίρνουν και την καλύτερη βαθμολογία, καθώς δεν δίνουν την στιβαρότητα που θα ήθελα στο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης.
Όταν δεν είναι μπουκωμένος ο κινητήρας σου δίνει την αίσθηση ότι είναι έτοιμος να απογειωθεί. Έχω οδηγήσει πολλά μηχανάκια και μηχανές, αλλά αυτό με εντυπωσίασε και δεν με κούρασε καθόλου σε ταξίδι χιλιομέτρων.
είναι το θρυλικό Piaggio Hexagon 180 με δίχρονο κινητήρα.
Το Piaggio Hexagon έχει ένα ροπάτο κινητήρα δίχρονος, και στα φανάρια έτσι και ανοίξεις το γρκρίπ του γκαζιού δύσκολα θα σε φθάσει άλλο μηχανάκι για κάποια μέτρα.
Η άνεση στην θέση οδήγησης είναι απολαυστική, πας άνετα μικρά ταξιδάκια ή ακόμη και μεγαλύτερα.
Θέλει προσοχή γιατί το λάδι τελειώνει όταν πας στα κόκκινα, και μπορεί να σας ανάψει η λυχνία.
Το μηχανάκι με τέρμα το γκάζι σε ευθεία πιάνει άνετα 130 klm.
Καλά στους δρόμους και στις στροφές χάνει η πίσω ρόδα στο άνοιγμα του γκαζιού, και χρειάζεται μεγάλη προσοχή στις στροφές αν δεν έχετε καινούργια λάστιχα.
Μπροστά διαθέτει ένα δισκόφρενο, ενώ πίσω έχει ταμπούρα. Τα φρένα δεν παίρνουν και την καλύτερη βαθμολογία, καθώς δεν δίνουν την στιβαρότητα που θα ήθελα στο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης.
Όταν δεν είναι μπουκωμένος ο κινητήρας σου δίνει την αίσθηση ότι είναι έτοιμος να απογειωθεί. Έχω οδηγήσει πολλά μηχανάκια και μηχανές, αλλά αυτό με εντυπωσίασε και δεν με κούρασε καθόλου σε ταξίδι χιλιομέτρων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To trikalazoom.gr δίνει την δυνατότητα στους συμπολίτες μας να εκφράζονται ελεύθερα αλλά δεν υιοθετεί τα σχόλια κανενός.
Το περιεχόμενο διατίθεται ελεύθερα χωρίς περιορισμούς υπό τον όρο της παραπομπής στην αρχική του πηγή.
Ευχαριστούμε και καλή συνέχεια....