θέμα ΄’Ένα Ευρωπαϊκό Σχολείο για όλους”.
Η επιμόρφωση βασίστηκε κυρίως στην ενεργητική συμμετοχή των
επιμορφούμενων σε εργαστηριακά μαθήματα. Η θεωρητική κατάρτιση των
εμπλεκομένων στο πρόγραμμα προηγήθηκε της βιωματικής προσέγγισης.
Η συνεργασία εκπαιδευτικών από όλη την Ευρώπη υπήρξε αγαστή και
αποτελεσματική. Η αλληλεπίδραση και η ανταλλαγή απόψεων και πρακτικών με
καθηγητές/τριες άλλων χωρών συνέβαλαν ουσιαστικά στη διαμόρφωση κλίματος
αποδοχής και συμπερίληψης του διαφορετικού στην τάξη.
Η εκπαίδευση βασίστηκε κυρίως σε θέματα όπως ποικιλομορφία στην τάξη, τα
στερεότυπα και η επίδρασή τους στην συμπεριφορά και στην μάθηση. Επίσης η
επιμόρφωση επεκτάθηκε και στη λήψη αποφάσεων σε τάξεις με μαθητές/τριες
από διαφορετικές κουλτούρες και πώς λειτουργούν οι προκαταλήψεις.
Επιπλέον πώς να ενταχθεί στην διδασκαλία το Project Based Learning δηλαδή
μαθαίνω μέσα από projects και όχι παραδοσιακά με απομνημόνευση. Μ΄αυτήν την
τεχνική, οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να επιμορφωθούν στο πώς να φέρουν
τον μαθητή στο κέντρο της διδασκαλίας και πώς να εντάξουν την δραματοποίηση
και την ενσυναίσθηση στο έργο τους.
Τέλος ένα άλλο σημαντικότατο θέμα της εκπαίδευσης ήταν προσέγγιση,
αναγνώριση και διαχείριση μαθητών/τριών με αυτισμό και ειδικές εκπαιδευτικές
ανάγκες. Οι εκπαιδευόμενοι πειραματίστηκαν στην δημιουργία Podcast για
εκπαιδευτικούς και μαθησιακούς σκοπούς.
Οι εκπαιδευτικοί που συμμετείχαν σε αυτήν τη φάση της επιμόρφωσης, κ.
Καραθανάση Σταματία ΠΕ06, κ. Μιχαήλ Μαρία ΠΕ02 και κ. Ζυγουράκης Στέργιος
ΠΕ03 επέστρεψαν στο σχολείο με νέες ιδέες τις οποίες κοινοποίησαν στη σχολική
κοινότητα και διέχυσαν τα αποτελέσματα στην τοπική κοινωνία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To trikalazoom.gr δίνει την δυνατότητα στους συμπολίτες μας να εκφράζονται ελεύθερα αλλά δεν υιοθετεί τα σχόλια κανενός.
Το περιεχόμενο διατίθεται ελεύθερα χωρίς περιορισμούς υπό τον όρο της παραπομπής στην αρχική του πηγή.
Ευχαριστούμε και καλή συνέχεια....