Παράδειγμα αυτών αποτελεί περίπτωση εργαζόμενου σε ναυπηγική μονάδα με τετραμελή οικογένεια, ο οποίος αναγκάστηκε να κάνει χρήση πιστωτικής κάρτας για αγορές βασικών ειδών πρώτης ανάγκης λόγω της μη καταβολής των αμοιβών του. Συνέπεια της κατάστασης αυτής ήταν η καταγγελία της οφειλής και η απαίτηση όλου του ποσού.
Μετά από την διαμεσολάβηση της ΕΕΚΕ, ο εργαζόμενος – καταναλωτής διέκοψε τη χρήση της πιστωτικής κάρτας, αφού πέτυχε διαγραφή ύψους 60,97% της συνολικής οφειλής και την καταβολή του υπόλοιπου ποσού σε δύο μηνιαίες δόσεις. (σύνολο οφειλής 4.970,61€, πλήρωσε 1.740€)
H ΕΕΚΕ παρέχει από το 2010 στους καταναλωτές υποστήριξη και συμβουλευτική για την εξωδικαστική ρύθμιση των οφειλών τους προς τα πιστωτικά ιδρύματα.
Καλούνται οι καταναλωτές που αντιμετωπίζουν οποιοδήποτε πρόβλημα στη ρύθμιση των οφειλών τους, να επικοινωνούν με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας στα ακόλουθα στοιχεία επικοινωνίας:On line φόρμα υποβολής αιτήματος: https://eeke.gr/activities-of-e-e-k-e-2/rithmisi-ofilon/
e-mail: info@eeke.gr
Τel :210-8817730
Web: www.eeke.gr
fb: www.facebook.com/enosikatanaloton/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To trikalazoom.gr δίνει την δυνατότητα στους συμπολίτες μας να εκφράζονται ελεύθερα αλλά δεν υιοθετεί τα σχόλια κανενός.
Το περιεχόμενο διατίθεται ελεύθερα χωρίς περιορισμούς υπό τον όρο της παραπομπής στην αρχική του πηγή.
Ευχαριστούμε και καλή συνέχεια....