Αναλυτικότερα, οι κατηγορίες που απασχόλησαν και ώθησαν τους καταναλωτές να προβούν σε καταγγελία κατά το 2023 είναι οι ακόλουθες:
Ø Προϊόντα – Υπηρεσίες : 31,94%
Ø Τραπεζικές Συναλλαγές: 25,86%
Ø Τηλεπικοινωνίες: 25,48%
Ø Υπηρεσίες Κοινής Ωφελείας: 8,75%
Ø Ακίνητα: 2,66%
Ø Τουριστικές Υπηρεσίες: 2,28%
Ø Διάφορα: 1,52%
Ø Ασφαλιστικά Συμβόλαια: 0.76%
Ø Τρόφιμα: 0.76%
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, το 2023:
ü Διαχειρίστηκε με επιτυχία το σύνολο των καταγγελιών που δέχτηκε
ü Επέφερε στους καταναλωτές σημαντικό οικονομικό και ηθικό όφελος
ü Παρείχε στους καταναλωτές εξατομικευμένη ενημέρωση και καθοδήγηση, σχετικά με τα δικαιώματά τους
Η ΕΕΚΕ βρίσκεται διαρκώς στην υπηρεσία του καταναλωτή, παρεμβαίνοντας κάθε φορά που νιώθει απροστάτευτος και επιλύοντας κάθε καταναλωτικό πρόβλημα που ο ίδιος αδυνατεί να διευθετήσει.
Ο καταναλωτής μπορεί να αντιστέκεται και να διεκδικεί
Κανένας καταναλωτής δεν είναι μόνος
Μπορείτε πάντα να επικοινωνείτε με την Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας, υποβάλλοντας ερωτήματα, αναφορές ή καταγγελίες, στα παρακάτω στοιχεία επικοινωνίας:
On line φόρμα υποβολής καταγγελίας: https://eeke.gr/
e-mail: info@eeke.gr
Τel :210-8817730
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To trikalazoom.gr δίνει την δυνατότητα στους συμπολίτες μας να εκφράζονται ελεύθερα αλλά δεν υιοθετεί τα σχόλια κανενός.
Το περιεχόμενο διατίθεται ελεύθερα χωρίς περιορισμούς υπό τον όρο της παραπομπής στην αρχική του πηγή.
Ευχαριστούμε και καλή συνέχεια....