Post Top Ad
Δευτέρα, Απριλίου 22, 2024
Αύριο παραδίδεται ο άξονας Λαμία -Καλαμπάκα του Ε65
Ο καιρός τη Δευτέρα 22 Απριλίου στα Τρίκαλα
Mεγάλες χαρές οι Ολυμπιακοί στα Τρίκαλα - Η K-19 του Ολυμπιακού στέφθηκε πρωταθλήτρια Ευρώπης
Οι φίλαθλοι του Ολυμπιακού στα Τρίκαλα και σε όλη την Ελλάδα ζουν στιγμές ιστορικές εν έτει 2024.
Η ομάδα του Ολυμπιακού K-19, νίκησε σήμερα το απόγευμα της Δευτέρας την Μίλαν με 3-0 στον τελικό, και στέφθηκε επάξια πρωταθλήτρια Ευρώπης.
Ο Ολυμπιακός είχε αποκλείσει στα ημιτελικά της διοργάνωσης τη Ναντ και στα προημιτελικά την Μπάγερν.
Μη ξεχνάμε και την προηγούμενη Πέμπτη, την μεγάλη πρόκριση του Ολυμπιακού στην Τουρκία στα ημιτελικά του Europa Conference League.
7 ο Πειραματικό Γυμνάσιο Τρικάλων: Βιωματικό μάθημα στο πλαίσιο εκπαιδευτικής επίσκεψης της Α’ Γυμνασίου
τη δυνατότητα να γνωρίσουν την ιστορία του τόπου και να καλλιεργήσουν την κοινωνικότητά τους.
Οι μαθητές/τριες της Α Γυμνασίου του 7 ου Πειραματικού Γυμνασίου Τρικάλων συμμετείχαν σε
εκπαιδευτική επίσκεψη στο Κέντρο Ιστορίας Θερμοπυλών και στην ευρύτερη περιοχή των Δελφών,
στις 9 Απριλίου 2024, προκειμένου να αποκτήσουν βιωματική μάθηση στο πλαίσιο των μαθημάτων
της Ιστορίας και των Αρχαίων Ελληνικών και να συνδέσουν τις γνώσεις αυτές με τον τόπο
επίσκεψης.
Δεν επρόκειτο όμως για μια συνηθισμένη περιήγηση στον αρχαιολογικό χώρο και στο μουσείο για
να θαυμάσουν μνημεία πολιτιστικής κληρονομιάς, αλλά για ενεργό συμμετοχή των μαθητών. Έτσι,
οι ίδιοι οι μαθητές έκαναν παρουσίαση με βάση τις εργασίες που τους είχαν ανατεθεί στο μάθημα
της Αρχαίας Ελληνικής Ιστορίας από τη Φιλόλογο Μαρία Μουτσάκη, καθώς τις προηγούμενες
ημέρες είχαν ξεναγηθεί διαδικτυακά στον αρχαιολογικό χώρο και το μουσείο, είχαν μελετήσει την
ιστορία του Μαντείου και των ανασκαφών, είχαν επισημάνει ερωτήσεις προς τον ξεναγό, είχαν
κατασκευάσει «Δελφικά Παραγγέλματα» και είχαν ετοιμάσει ένα μικρό θεατρικό δρώμενο που
παρουσίασαν εντός του αρχαιολογικού χώρου.
Η βιωματική μάθηση βέβαια συνεχίστηκε και μετά την επιστροφή, στο πλαίσιο του μαθήματος
«Εργαστήρια Δεξιοτήτων» που έχει αναλάβει η εκπαιδευτικός Αναστασία Στουκογεώργου. Οι
μαθητές παρουσίασαν ως ανατροφοδότηση των διδασκόμενων ενοτήτων της κυκλοφοριακής
αγωγής, της προστασίας του περιβάλλοντος και του σεβασμού των χώρων πολιτιστικής
κληρονομιάς, όσα εφάρμοσαν κατά τη διάρκεια της εκδρομής.
Η εκδρομή ολοκληρώθηκε με επισκέψεις στις όμορφες και γραφικές πόλεις της Φωκίδας, Ιτέα και
Γαλαξίδι.
Οι συνοδοί εκπαιδευτικοί
Μουτσάκη Μαρία, Στουκογεώργου Αναστασία, Μαυρομμάτη Ελένη, Καρακωνσταντίνου Γεωργία και Μέρα Αλεξάνδρα.
Πάσχα 2024: «Πετάει» στα 15 ευρώ η τιμή του οβελία
Κυριακή, Απριλίου 21, 2024
Ο καιρός την Κυριακή 21 Απριλίου στα Τρίκαλα.
Οι πραξικοπηματίες της 21ης Απριλίου 1967 - Οι «μαύρες ημέρες» για την δημοκρατία στην Ελλάδα
Με το έτσι θέλω αποφάσισαν κάποιοι στρατιωτικοί πως έπρεπε να πάρουν την εξουσία με τα όπλα και τα τανκς.
Οι συνταγματάρχες την είδαν «σωτήρες», και επιβλήθηκε με στρατιωτικό πραξικόπημα στις 21 Απριλίου 1967 το καθεστώς της χούντας.
Αυτοί που δεινοπάθησαν από τους χουντικούς ήταν οι αριστεροί, συνελήφθησαν και στάλθηκαν οι περισσότεροι στα ξερονήσια.
Οι συλλήψεις γίνονταν συνήθως την νύχτα, και στην πλειοψηφία τους χωρίς εντάλματα.
Χιλιάδες συλληφθέντες αριστεροί αγωνιστές, και γενικότερα πολιτικοί αντίπαλοι του καθεστώτος, βασανίστηκαν με τους χειρότερους και απάνθρωπους τρόπους.
Οι βασανισμοί των αριστερών αγωνιστών που ήταν κατά των φασιστών -χουντικών, ήταν κυρίως η σωματική κακοποίηση, ξύλο, φάλαγγα, αυστηρή απομόνωση σε άθλιες συνθήκες, εκφοβισμός, ταπείνωση, εικονικές εκτελέσεις.
Οι πραξικοπηματίες για τα βασανιστήρια απέδιδαν σε ψίθυρο των ανθελλήνων και δάκτυλο κομμουνιστών.
Η μαρτυρία του Π. Κοροβέση για τους βασανιστές της χούντας : «Είχαν την έκφραση ανθρώπου που αγόραζε καινούργιο ρούχο ή τηλεόραση. Το γλεντάγανε». (Περικλής Κοροβέσης, Ανθρωποφύλακες, Κάλβος, Εθήνα 1983).
Για την ιστορία, οι πρωτεργάτες της χούντας στην Ελλάδα ήταν οι Γεώργιος Παπαδόπουλος (συνταγματάρχης), Στυλιανός Παττακός (ταξίαρχος), και Νικόλαος Μακαρέζος (συνταγματάρχης).
Οι χουντικοί ξεκουμπίστηκαν από την εξουσία, μετά τα τραγικά γεγονότα στο πολυτεχνείο, όπου οι αγωνιστές φοιτητές σηκώσανε το ανάστημα απέναντι σε εξουσιαστές - φασιστών, και στην συνέχεια ήρθαν τα γεγονότα εισβολής της Τουρκίας στην Κύπρο, και την διχοτόμηση του νησιού .
Κάποιοι εν έτει 2024 λένε ότι περνούσαν καλά επί χούντας εκείνες τις μαύρες ημέρες.
Πως είναι δυνατόν να περνάς καλά, όταν υπήρχε φίμωση της ελευθερίας της έκφρασης και του λόγου;
Για 7 χρόνια που ήταν στην εξουσία οι χουντικοί, κάποιοι συνάνθρωποι μας βασανίστηκαν με τον χειρότερο τρόπο, εξευτελίστηκαν, και φυλακίστηκαν.
Τραγικό - Τοποθέτησαν σημαία της Χούντας στην Σπερχειάδα. (ΒΙΝΤΕΟ)
Το πρόγραμμα και οι μεταδόσεις της 6ης αγωνιστικής των πλέι οφ
Το 7 ο Πειραματικό Γυμνάσιο στο Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Τεχνολογίας 2024
της Γ΄ τάξης που αποτελούνταν από τους Ευαγγέλου Φίλιππο, Κουράκο Παναγιώτη, Παπαβασιλείου
Θεόδωρο, Παπανικολάου Κωνσταντίνο, Πούλιο Ευάγγελο και τις Κουκοράβα Παρασκευή, Μπαλάφα
Αικατερίνη, συμμετείχαν εξ αποστάσεως στο «Φεστιβάλ Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Τεχνολογίας:
Προωθώντας την Καινοτομία (2024)».
Οι μαθητές παρουσίασαν μία κατασκευή με Arduino που μετράει τη θερμοκρασία σε °C, το ποσοστό
της υγρασίας % και το επίπεδο επικίνδυνων αερίων, και εμφανίζει τις μετρήσεις σε μία 16x2 LCD
οθόνη. Η χρήση μιας τέτοιας κατασκευής σε ένα κλειστό χώρο μπορεί να συμβάλλει στην πρόληψη
ατυχημάτων, στη διασφάλιση της ποιότητας και της ασφάλειας των προϊόντων, καθώς και στην
προστασία της υγείας των παρευρισκόμενων στο χώρο αυτό.
Το Φεστιβάλ έχει ως σκοπό την γνωριμία μαθητών και εκπαιδευτικών με την εκπαιδευτική ρομποτική,
τη διάδοση της χρήσης της και την αξιοποίηση της ρομποτικής και της τεχνολογίας, γενικότερα, σε
διάφορους τομείς της εκπαίδευσης (μαθήματα Θετικών Επιστημών, Ανθρωπιστικών Επιστημών,
Τεχνολογικών Επιστημών - μαθήματα τομέων και ειδικοτήτων ΕΠΑΛ). Επίσης, η προτεινόμενη δράση
στοχεύει στην ενημέρωση μαθητών και εκπαιδευτικών για την συμβολή της ρομποτικής και της
τεχνολογίας στην επίλυση προβλημάτων (περιβαλλοντικών, τεχνολογικών, επιστημονικών, υγείας,
κ.ά.). Τέλος, έμφαση δίνεται στην ενθάρρυνση κοριτσιών και αγοριών να ασχοληθούν με την ρομποτική
αποδομώντας τα έμφυλα στερεότυπα.