Post Top Ad

Τρίτη, Απριλίου 03, 2018

Απριλίου 03, 2018

Ποιά ήταν η Κασσιανή; Απόψε τα τροπάρια της Κασσιανής

Η Οσία Κασσιανή ή Κασσία ή Ικασία ή Εικασία, η Υμνογράφος γεννήθηκε μεταξύ του 805 και του 810 μ.Χ. στην Κωνσταντινούπολη και έζησε στα χρόνια του βασιλιά Θεοφίλου...
(829 -842 μ.Χ.). Η Κασσιανή, όταν μεγάλωσε συνδύαζε τη σωματική ομορφιά με την εξυπνάδα της. Τρεις βυζαντινοί χρονικογράφοι, ο Συμεών ο μεταφραστής, ο Γεώργιος Αμαρτωλός και ο Λέων ο Γραμματικός, αναφέρουν ότι έλαβε μέρος στην τελετή επιλογή νύφης για τον αυτοκράτορα Θεόφιλο, την οποία είχε οργανώσει η μητριά του Ευφροσύνη.

Σε αυτή ο αυτοκράτορας επέλεγε τη σύζυγο της αρεσκείας του δίνοντας της ένα χρυσό μήλο. Θαμπωμένος από την ομορφιά της Κασσίας, ο νεαρός αυτοκράτορας την πλησίασε και της είπε: «Ως άρα δια γυναικός ερρύη τα φαύλα» «Από μία γυναίκα ήρθαν στον κόσμο τα κακά [πράγματα]», αναφερόμενος στην αμαρτία και τις συμφορές που προέκυψαν από την Εύα.

Η Κασσία, ετοιμόλογη, του απάντησε: «Αλλά και δια γυναικός πηγάζει τα κρείττονα» «Και από μία γυναίκα [ήρθαν στον κόσμο] τα καλά [πράγματα]», αναφερόμενη στην ελπίδα της σωτηρίας από την ενσάρκωση του Χριστού μέσω της Παναγίας. Με βάση την παράδοση ο ακριβής διάλογος ήταν: – Εκ γυναικός τα χείρω. – Kαι εκ γυναικός τα κρείττω. Ο εγωισμός του Θεόφιλου τραυματίστηκε με αποτέλεσμα να απορρίψει την Κασσιανή και να επιλέξει τη Θεοδώρα για σύζυγό του. Οι επόμενες πληροφορίες που σώζονται για την Κασσιανή είναι ότι το 843 μ.Χ. ίδρυσε ένα κοινόβιο στα δυτικά της Κωνσταντινούπολης, κοντά στα τείχη της πόλης, του οποίου έγινε και η πρώτη ηγουμένη. Αν και πολλοί ερευνητές αποδίδουν την επιλογή της αυτή στην αποτυχία της να γίνει αυτοκράτειρα, μία επιστολή του Θεόδωρου του Στουδίτου αποδίδει διαφορετικά κίνητρα στην ενέργεια της αυτή. Διατηρούσε στενή σχέση με τη γειτονική Μονή Στουδίου, η οποία έμελλε να διαδραματίσει σημαντικό ρόλο στην επανέκδοση βυζαντινών λειτουργικών βιβλίων τον 9ο και το 10ο αιώνα μ.Χ., με αποτέλεσμα τη διάσωση των έργων της (Kurt Sherry, σελ. 56). Με βάση την παράδοση ο αυτοκράτορας Θεόφιλος, συνεχίζοντας να είναι ερωτευμένος μαζί της, επιθυμούσε να την δει για μία τελευταία φορά πριν πεθάνει κι έτσι πήγε στο μοναστήρι όπου βρισκόταν.

Η Κασσιανή ήταν μόνη στο κελί της γράφοντας το γνωστό τροπάριο της, που ψάλλεται στις Εκκλησίες το βράδυ της Μεγάλης Τρίτης, όταν αντιλήφθηκε την άφιξη της αυτοκρατορικής ακολουθίας. Τον αγαπούσε ακόμη αλλά πλέον είχε αφιερώσει τη ζωή της στο Θεό γι αυτό και κρύφτηκε, μη επιθυμώντας να αφήσει το παλιό της πάθος να ξεπεράσει το μοναστικό της ζήλο. Άφησε όμως το μισοτελειωμένο ύμνο πάνω σε ένα τραπέζι. Ο Θεόφιλος ανακάλυψε το κελί της και μπήκε σε αυτό ολομόναχος. Την αναζήτησε αλλά μάταια. Εκείνη τον παρακολουθούσε μέσα από μία ντουλάπα στην οποία είχε κρυφτεί.

Ο Θεόφιλος στενοχωρήθηκε, έκλαψε και μετάνιωσε που για μία στιγμή υπερηφάνειας έχασε μία τόσο όμορφη και έξυπνη γυναίκα. Στη συνέχεια βρήκε τα χειρόγραφα της Κασσιανής επάνω στο τραπέζι και τα διάβασε. Μόλις ολοκλήρωσε την ανάγνωση κάθισε και πρόσθεσε ένα στίχο στον ύμνο. Σύμφωνα με την παράδοση ο στίχος αυτός ήταν «ὧν ἐν τῷ παραδείσῳ Εὔα τὸ δειλινόν, κρότον τοῖς ὠσὶν ἠχηθεῖσα, τῷ φόβῳ ἐκρύβη». Φεύγοντας εντόπισε την Κασσιανή που κρυβόταν στην ντουλάπα αλλά δεν της μίλησε, σεβόμενος την επιθυμία της. Η Κασσιανή βγήκε από την κρυψώνα της μετά την αναχώρηση του αυτοκράτορα, διάβασε την προσθήκη του και στη συνέχεια ολοκλήρωσε τον ύμνο. Η μεγάλη αυτή ποιήτρια, υμνογράφος και μελωδός της εκκλησίας μας, η Αγία Κασσιανή, ταξίδεψε στην Ιταλία και την Κρήτη και κατέληξε στην Κάσο ετελείωσε η επίγεια ζωή της. Μετά το θάνατό της, τοποθέτησαν το σώμα της σε μαρμάρινη λάρνακα και την έβαλαν σε παρεκκλήσιο, που ήταν αφιερωμένο στο όνομά της.

Σώζεται σήμερα η λάρνακα και το βυζαντινό ψηφιδωτό του 9ου αιώνα μ.Χ. Επίσης στο εκκλησάκι υπάρχει εντοιχισμένη πλάκα με σημείο του σταυρού και χρονολογία 890 μ.Χ. Κατά πληροφορίες, πάλι από την Κάσσο, τα οστά της Οσίας έχουν μεταφερθεί στην Ικαρία. Παρόλο που την μνήμη της δεν την αναφέρει κανένας Συναξαριστής, οι Κάσιοι, από τη συγγένεια του ονόματος της με το νησί τους, καθιέρωσαν τη μνήμη αυτής την 7η Σεπτεμβρίου και ο Γεώργιος Σασσός ο Κάσιος φιλοπόνησε και ειδική Ακολουθία, που δημοσιεύθηκε στην Αλεξάνδρεια το 1889 μ.Χ. στο τυπογραφείο της «Μεταρρυθμίσεως». Το παράδοξο όμως είναι, ότι η Ακολουθία αυτή αφιερώθηκε στον Πατριάρχη Αλεξανδρείας Σωφρόνιο, που ο ίδιος στην συνέχεια την έδωσε για εκτύπωση στον Μητροπολίτη Θηβαΐδας Γερμανό (την 1η Σεπτεμβρίου 1889 μ.Χ.) και έτσι, επισημοποιήθηκε κατά κάποιο τρόπο η Αγιοκατάταξη της Κασσιανής από την Εκκλησία της Αλεξανδρείας, όπως το ποθούσαν οι κάτοικοι της Κάσου. Η παρουσία της Κασσιανής έχει επισκιάσει τους υμνογράφους και μελωδούς της εποχής της, διότι αποτελεί την πλέον επιφανή γυναίκα μελωδό (έγραφε και τους ύμνους και τη μελωδία) στην ιστορία της βυζαντινής μουσικής. Έχοντας ιδιαίτερο ταλέντο, ευφυΐα, ευαισθησία και εκφραστικό πλούτο διακρίθηκε στον τομέα της μελουργίας (σ’ αυτό τη βοήθησε η μεγάλη μόρφωση, που η ευγενής καταγωγή της, της επέτρεψε να έχει).

Γι’ αυτό και το έργο της είναι διαχρονικό και πάντα επίκαιρο, και συγκινεί ιδιαίτερα τον ορθόδοξο κόσμο. Στην Κασσιανή αποδίδονται γύρω στα 45 έργα, από τα οποία τα 23 τουλάχιστον είναι χωρίς αμφιβολία δικά της, ενώ τα υπόλοιπα είναι αγνώστου προελεύσεως. Έχει επίσης μελοποιήσει κείμενα διαφόρων υμνογράφων. Από τα πιο γνωστά τροπάρια είναι το περίφημο «Κύριε, ἡ ἐν πολλαῖς ἁμαρτίαις περιπεσοῦσα γυνή» , σε ήχο πλ. δ΄, που ψάλλεται στους ναούς το βράδυ της Μεγάλης Τρίτης, καθώς και οι ειρμοί από την Α΄Ε΄ ωδή του Κανόνος του Μεγάλου Σαββάτου «Κύματι Θαλάσσης» ). Το μεγαλύτερο μέρος του έργου της αποτελείται από στιχηρά για εορταζομένους Αγίους.

Στην ίδια αποδίδεται και ο τετραώδιος κανόνας: «Ἄφρων γηραλέε» , όπως και πολλά δοξαστικά, μεταξύ των οποίων και ένα περίφημο δοξαστικό των Χριστουγέννων, το «Αὐγούστου μοναρχήσαντος», σέ ήχο β΄. Κατά τον βυζαντινολόγο Κρουμβάχερ «η Κασσιανή ήταν μια εξαίρετη μορφή και το έργο της το διακρίνει ισχυρά πρωτοβουλία, βαθεία μόρφωσις, αυτοπεποίθησις και παρρησία. Πολύ συναίσθημα και βαθεία θεοσέβεια». Και ο Σωφρόνιος Ευστρατιάδης, αναφερόμενος στο έργο της, έγραψε ότι «το χαρακτηρίζει γλυκύτης μέλους ακορέστου».

Μερικές σημαντικές επισημάνσεις για το Τροπάριο της Κασσιανής Αρκετοί πιστοί πιστεύουν λανθασμένα ότι η Κασσιανή ήταν αμαρτωλή και διεφθαρμένη γυναίκα, και μιλώντας η Κασσιανή για την πόρνη γυναίκα του Ευαγγελίου βρίσκει ευκαιρία να μιλήσει για τον εαυτό της. Ωστόσο, όπως διαβάζουμε στο βίο της, από πουθενά δεν φαίνεται αυτό. Η Κασσιανή ήταν μία οσία μοναχή του Βυζαντίου, προικισμένη με καταπληκτικό ποιητικό ταλέντο. Αντί για τη βασιλική αλουργίδα προτίμησε το ταπεινό σχήμα της μοναχής και έγραψε πολλούς ύμνους.

Ποιά λοιπόν είναι η πόρνη γυναίκα, για την οποία μιλάνε όλα τα τροπάρια το βράδυ της Μεγάλης Τρίτης; Στην ερώτηση αυτή, αρκετοί απαντούν, λανθασμένα, ότι αφού δεν είναι η Οσία Κασσιανή, τότε η αμαρτωλή και διεφθαρμένη γυναίκα θα πρέπει να είναι η Μαρία η Μαγδαληνή! Η αλήθεια όμως είναι ότι η Μαρία η Μαγδαληνή δεν υπήρξε διεφθαρμένη και πόρνη ποτέ. Ήταν μια ύπαρξη, που έπασχε, και την θεράπευσε ο Χριστός.

Ο ευαγγελιστής Λουκάς λέγει χαρακτηριστικά για τη Μαρία τη Μαγδαληνή: «Ακολουθούσαν τον Ιησού οι δώδεκα μαθηταί και γυναίκες, μεταξύ των οποίων η Μαρία, που ονομαζόταν Μαγδαληνή, απ’ την οποία είχε βγάλει εφτά δαιμόνια» (Λουκ. 8, 2). Η Μαρία η Μαγδαληνή ήταν λοιπόν δαιμονισμένη και ο Χριστός της έβγαλε τα δαιμόνια, όπως έβγαλε και τα δαιμόνια τόσων άλλων ανθρώπων. Και τότε ποιά είναι η πόρνη, που άλειψε με μύρο τα πόδια του Χριστού, η πόρνη, για την οποία μιλάνε τα τροπάρια της Μεγάλης Τρίτης (βράδυ);

Η αμαρτωλή και διεφθαρμένη πόρνη, αυτή που άλειψε με μύρο τα πόδια του Χριστού, μας είναι άγνωστη, είναι ανώνυμη. Ακούσατε σε κανένα τροπάριο το όνομα της πόρνης; Διαβάσατε στον Ευαγγελιστής Λουκά, που περιγράφει τη σχετική σκηνή, να αναφέρει πουθενά το όνομα της; Όχι! Είναι χαρακτηριστικό, ότι οι Απόστολοι, ενώ δεν έκρυβαν τις δικές τους ατέλειες και πτώσεις, όταν μιλάνε για μεγάλους αμαρτωλούς που μετανοούν, δεν αναφέρουν το όνομά τους. Δεν θέλουν να τους διαπομπεύσουν.
Απριλίου 03, 2018

Χώρισαν Κικίλιας – Μπαλατσινού

Τέλος στη σχέση τους έβαλαν ο βουλευτής της ΝΔ, Βασίλης Κικίλιας, με την παρουσιάστρια Τζένη Μπαλατσινού, σύμφωνα με δημοσίευμα του bloko.gr.

Είχαν γνωριστεί τον Απρίλιο του 2017 μέσω κοινών γνωστών και η σχέση τους έγινε γνωστή λίγους μήνες μετά, τον Αύγουστο, όταν διέρρευσαν φωτογραφίες από κοινές εξόδους στην Πάτμο.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, ζούσαν τον απόλυτο έρωτα κι λίγο πριν ολοκληρώσουν ένα χρόνο σχέσης, αποφάσισαν να συγκατοικήσουν στο κέντρο της Αθήνας.

Μαζί τους έμενε και ο μικρός γιος της Τζένης και του Πέτρου Κωστόπουλου, Μάξιμος.

Όμως, η ζωή τα έφερε έτσι που τώρα επέλεξαν να ακολουθήσουν διαφορετικούς δρόμους για λόγους που εκείνοι ξέρουν καλύτερα.
https://www.inewsgr.com/367/chorisan-kikilias--balatsinou.htm\
Aftodioikisi.gr.

Δευτέρα, Απριλίου 02, 2018

Απριλίου 02, 2018

Κυνηγόσκυλο τρώει μακαρόνια απο σκουπίδια στα Τρίκαλα

Ένα καθαρόαιμο Πόιντερ έτρωγε απο τα σκουπίδια μακαρόνια για μεσημεριανό φαγήτό.
Το σκυλί ή χάθηκε απο το σπιτικό του ή είναι αδέσποτο και κυκλοφορούσε στην περιοχή της Μπάρας Τρικάλων.






Απριλίου 02, 2018

Συγκλονιστική προφητεία του Γέροντα Παϊσίου για το 2018!


Συγκλονίζουν τα λόγια του Αγιορείτη μοναχού - Είχε μιλήσει χρόνια πριν για τα δεινά που θα έρχονταν

Ο Άγιος Παΐσιος είχε πει πως από το 2018 και μετά θα δούμε πολλά στην οικονομία και πως οι εξελίξεις θα είναι ραγδαίες και άσχημες. Ας δούμε τι γράφει το Eurasia group.

Η χρονιά με τoν μεγαλύτερο κίνδυνο να ξεσπάσει παγκόσμια κρίση εφάμιλλη της οικονομικής κρίσης του 2008, είναι το 2018, σύμφωνα με το Eurasia Group.

Οι επικεφαλής του ινστιτούτου γεωπολιτικών μελετών, Cliff Kupchan, πρόεδρος και ο Ian Bremmer διευθυντής στο εισαγωγικό τους σημειώμα τις ετήσιες προβλέψεις του Eurasia Group αναφέρουν ότι ο κόσμος βρίσκεται πιο κοντά «σε μια κατάσταση γεωπολιτικής κατάθλιψης» παρά στην πολυπόθητη σταθερότητα του παρελθόντος.

Για αρχή, σημειώνουν, ο Donald Trump θα γενικεύσει τις διακρίσεις εναντίον των πολιτών, ενώ οι δυτικές δημοκρατίες θα «υποφέρουν» από ένα έλλειμμα νομιμοποίησης που έχουν να συναντήσουν από τον Β” Παγκόσμιο Πόλεμο. Αυτή η διακοπή στις κανονικότητες που μετρούν δεκαετίες μπορεί να οδηγήσει σε συγκλονιστικά γεγονότα που θα μπορούσαν να προκαλέσουν κλυδωνισμούς στην παγκόσμια οικονομία και στις αγορές.

«Στα 20 χρόνια από την ίδρυση του Eurasia Group, το παγκόσμιο περιβάλλον είχε σκαμπανεβάσματα. Αλλά αν έπρεπε να επιλέξουμε ένα έτος στο οποίο θα μπορούσε να υπάρξει μια μεγάλη απροσδόκητη κρίση – δηλαδή το γεωπολιτικό ισοδύναμο της οικονομικής κατάρρευσης του 2008 – μοιάζει να είναι το 2018», δήλωσε ο πρόεδρος του Eurasia Group Ian Bremmer.

1. Η Κίνα θα καλύψει το κενό που αφήνουν οι ΗΠΑ

O Κινέζος πρόεδρος Xi Jinping, ο πιο ισχυρός ηγέτης από την εποχή του Μάο Τσε Τουνγκ

Στην κορυφή της λίστας του Eurasia Group είναι ο κίνδυνος, η πανίσχυρη και εκσυγχρονισμένη Κίνα να γεμίσει το κενό που αφήνουν οι ΗΠΑ για τη θέση του παγκόσμιου ηγέτη.

Το 19ο συνέδριο του ΚΚΚ, τον περασμένο Οκτώβριο, επιβεβαίωσε τη δύναμη του κινέζου προέδρου Σι Τζίνπινγκ που είναι πια και επίσημα ο πιο ισχυρός ηγέτης της Κίνας από την εποχή του Μάο Τσε Τουνγκ. Μέχρι πρόπερσι, η Κίνα απέρριπτε κάθε νύξη περί παγκόσμιας ηγεμονίας, αλλά μέσα στο 2017 το Πεκίνο άλλαξε το τροπάριο του:

Με τον Σι να έχει πλέον αρκετή δύναμη στο εσωτερικό της χώρας και την Ουάσινγκτον να αποσύρεται από τον παραδοσιακά ηγετικό της ρόλο στην ΝΑ Ασία, η Κίνα δείχνει διατεθειμένη να γεμίσει το κενό εξουσίας που δημιουργεί η απουσία των ΗΠΑ.

2. Τα «ατυχήματα» που θα μπορούσαν να προκαλέσουν διεθνείς συγκρούσεις

Στο «κόκκινο» για συγκρούσεις λόγω κακής εκτίμησης είναι η Κορεατική χερσόνησος, η Αν. Ευρώπη και το Ιράκ. Οι αναλυτές του ομίλου Eurasia ανησυχούν για ένα πιθανό ατύχημα που θα μπορούσε να προκαλέσει μια μεγαλύτερη σύγκρουση. «Δεν έχει υπάρξει σημαντική γεωπολιτική κρίση από τις 9/11 και καμία δεν δημιουργήθηκε από τις κυβερνήσεις μετά την κρίση των πυραύλων στην Κούβα» , δήλωσαν ο Bremmer και ο Kupchan.«Υπάρχουν όμως πολλά μέρη όπου ένα λάθος ή κακή εκτίμηση θα μπορούσε να προκαλέσει σοβαρές διεθνείς συγκρούσεις». Οι μεγαλύτερες περιοχές κινδύνου είναι η Κορεατική Χερσόνησος, η Συρία, η Ανατολική Ευρώπη και το Ιράκ.

3.Ψηφιακός Ψυχρός Πόλεμος

Aγώνας δρόμου μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας για την κυριαρχία στην ψηφιακή οικονομία. Οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Κίνα αγωνίζονται να κυριαρχούν σε τομείς όπως η τεχνητή νοημοσύνη και το supercomputing, στήνοντας έναν αγώνα δρόμου ως προς την παροχή υποδομών, καταναλωτικών αγαθών και εξοπλισμού ασφαλείας σε άλλες χώρες. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε κατακερματισμό του χώρου της τεχνολογίας.

4.Δύσκολη χρονιά για το Μεξικό

Κρίσιμο μέγεθος για το Μεξικό η ολοκλήρωση με επιτυχία των διαπραγματεύσεων για τη NAFTA. To 2018 θα είναι δύσκολο για το Μεξικό επισημαίνουν οι αναλυτές του Eurasia Group. Το Μεξικό και όσοι επενδύουν στην οικονομία του θα δυσκολευτούν ακόμα περισσότερο από ό,τι οι ΗΠΑ, εάν οι διαπραγματεύσεις της NAFTA δεν στεφθούν φέτος με επιτυχία, τονίζουν.Οι διαπραγματεύσεις χαρακτηρίζονται από τις μεγάλες απαιτήσεις που έχουν οι ΗΠΑ, θέτοντας υπό αμφισβήτηση την αναφερόμενη συμφωνία έπειτα από 23 χρόνια εφαρμογής. Οι αμερικανικές προτάσεις για τη δραστική αλλαγή του πλαισίου εφαρμογής της συμφωνίας προκειμένου να μειωθεί το εμπορικό έλλειμμα των ΗΠΑ έχουν προκαλέσει κλίμα απαισιοδοξίας.

5.Επιδείνωση των σχέσεων ΗΠΑ – Ιράν

Κλιμακώνεται η διεθνής ανησυχία, καθώς επιδεινώνονται οι σχέσεις των δύο χωρών. O Αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ, θεωρεί το Ιράν ως τη ρίζα όλων των δεινών στον κόσμο σήμερα. Ετσι, είναι φυσκό να κλιμακώνεται η διεθνής ανησυχία μετά τη πρόσφατη δήλωση-«βόμβα» του Ντόναλντ Τραμπ ότι δεν επικυρώνει τη συμφωνία για το πυρηνικό πρόγραμμα του Ιράν, γνωστή κι ως Joint Comprehensive Plan of Action (JCPOA).

Η συμφωνία είναι πιθανό να επιβιώσει καθ” όλη την διάρκεια του έτους, αλλιώς όλη η περιοχή θα βυθιστεί στο χάος. Στα σχέδια των ΗΠΑ είναι μια ολιστική προσέγγιση του ζητήματος, όπερ και σημαίνει ισχυρότερη υποστήριξη στη Σαουδική Αραβία, ενώ φυσικά και θα επιβληθούν κυρώσεις από την Ουάσινγκτον σε περίπτωση που η Τεχεράνη πραγματοποιήσει πυραυλικές δοκιμές. Λάδι στη φωτιά αναμένεται να ρίξει και η δημόσια στήριξη του Τραμπ στις αντικυβερνητικές διαδηλώσεις που λαμβάνουν χώρα στο Ιράν.

6. H έλλειψη εμπιστοσύνης στους δημοκρατικούς θεσμούς

Αυξάνεται το έλλειμμα εμπιστοσύνης στους δημοκρατικούς θεσμούς

Το Eurasia Group σημειώνει ότι με την εκλογή Τραμπ και την απόφαση για το Brexit υπάρχει μια τάση εναντίον των θεσμικών οργάνων. Η άνοδος του «αυξανόμενου αντικαθεστωτικού αισθήματος» μειώνει την εμπιστοσύνη στους πολιτικούς θεσμούς στις δημοκρατικές χώρες, καθώς και απέναντι στα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Η απουσία «πίστης» σ” αυτούς τους θεσμούς μπορεί να οδηγήσει σε αστάθεια, αυταρχισμό και συγκρούσεις.

7. Η άνοδος του προστατευτισμού

Ο προστατευτισμός στο εμπόριο επιστρέφει

Εξαιτίας της πολιτικής πίεσης από τα πάσης φύσεως λαϊκιστικά κόμματα αλλά και της γενιότερης γεωπολιτικής ύφεσης, ο προστατευτισμός επιστρέφει. Η άνοδος των αντισυστημικών κι αντικαθεστωτικών κινημάτων σε ανεπτυγμένες αγορές έχει αναγκάσει πολλούς νομοθέτες να υιοθετήσουν μια πιο μερκαντιλιστική προσέγγιση στον παγκόσμιο οικονομικό ανταγωνισμό.

Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε αύξηση του προστατευτισμού, σε ένα πιο περίπλοκο και αντιφατικό ρυθμιστικό περιβάλλον αλλά και σε ένα κλίμα δυσαρέσκειας μεταξύ των χωρών των οποίων οι πολιτικές φαίνεται να είναι αντιπαραθετικές.

8. Ηνωμένο Βασίλειο και η διαχείριση του Βrexit

To 2018 ενδέχεται να είναι ακόμη χειρότερο για τη χώρα καθώς το Ευρωπαϊκό Συμβούλιο (άρθρο 50) της 15ης Δεκεμβρίου 2017 ενέκρινε κατευθυντήριες γραμμές για τη δεύτερη φάση των διαπραγματεύσεων για το Brexit και όπως φαίνεται τα θέματα που είναι τώρα προς συζήτηση ανάμεσα στις δύο πλευρές είναι περισσότερο περίπλοκα και διχαστικά απ” ότι φαινόταν αρχικά.Εναν ακόμη «πονοκέφαλο» για την Τερέζα Μέι αποτελεί και το θεμα με τα σύνορα στη Βόρειο Ιρλανδία.

9. Θέματα ταυτότητας στη νότια Ασία

Ενα από τα ζητήματα που απειλεί το 2018 είναι η αναζήτηση πολιτικής ταυτότητας για δεκάδες εθνικότητες, όπως οι Ροχίνγκια, που συνωστίζονται στην ΝΑ Ασία. Η τάση αυτή δημιουργεί προκλήσεις και προβλήματα και έρχεται με την μορφή του Ισλαμισμού, την αποστροφή απέναντι σε κινεζικές ή άλλες μειονότητες αλλά κι έναν ολοένα αυξανόμενο ινδικό εθνικισμό.

10. Η Αφρική σε αστάθεια

Σταθερές χώρες όπως η Κένυα αποκτούν «ευπάθεια» λόγω ευάλωτων γειτονικών χωρών

Οι σχετικά σταθερές χώρες της Αφρικής, όπως η Ακτή του Ελεφαντοστού, η Νιγηρία, η Κένυα και η Αιθιοπία, είναι ευάλωτες στη διαρροή από λιγότερο ασφαλή έθνη, σε αυξημένες απειλές τρομοκρατίας και στη δική τους αδυναμία υποστήριξης των πιο αδύναμων γειτόνων τους. Ορισμένες από αυτές τις χώρες θα πρέπει να διαθέσουν περισσότερα χρήματα για το κόστος ασφάλειας και θα μπορούσαν να μειώσουν τις άμεσες ξένες επενδύσεις, εάν αυξανόταν η βία με το ήδη τρελό επενδυτικό κλίμα.
Πηγή Tromaktiko

http://www.newsnowgr.com/article/1123596/sygklonistiki-profiteia-tou-geronta-paisiou-gia-to-ti-tha-symvei-to-2018.html
Απριλίου 02, 2018

"Νιώθω φτηνή είμαι παράφορα ερωτευμένη με τον πεθερό μου

Καλημέρα σας, ονομάζομαι Ζωή και είμαι 32 χρονών...
Εδώ και 3 χρόνια είμαι παντρεμένη με τον Ορέστη. Είναι πολύ καλός και τρυφερός μαζί μου.

Ο Ορέστης είναι από καλή και ευκατάστατη οικογένεια. Η μητέρα του βέβαια δε ζει αλλά ο πατέρας του είναι ένας πολύ δυναμικός και επιτυχημένος άντρας.

Από την πρώτη στιγμή που τον γνώρισα, πριν παντρευτούμε με τον Ορέστη με γοήτευσε!

Είναι ένας ώριμος και γοητευτικός άντρας αλλά πέρα από την εξωτερική του εμφάνιση με γοήτευσε το μυαλό του, ο τρόπος που σκέφτεται!

Μου αρέσει ο τρόπος που μιλάει και φέρεται!

Ο πεθερός μου μας έχει παραχωρήσει μια μεζονέτα στα βόρεια προάστια για να μένουμε με τον Ορέστη και εκείνος μένει αρκετά κοντά μας.

Το τελευταίο διάστημα δεν πηγαίνει στο γραφείο γιατί αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα υγείας και χρειάζεται ξεκούραση. Ευτυχώς δεν είναι κάτι σοβαρό.

Το πρόβλημα υγείας του πεθερού μου είχε ως αποτέλεσμα να αναλάβει ο Ορέστης όλες τις ευθύνες του γραφείου και να δουλεύει πολλές ώρες την ημέρα.

Εγώ δεν εργάζομαι και έτσι αποφάσισα να περνάω τη μέρα μου μαζί με τον πεθερό μου.

Πηγαίνω καθημερινά στο σπίτι του και περνάμε τη μέρα μαζί. Μιλάμε, γελάμε και απολαμβάνουμε ο ένας τη συντροφιά του άλλου.

Όμως η καθημερινή επαφή μας έφερε πολύ κοντά με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένα ερωτικό ενδιαφέρον ανάμεσα μας!

Ένα αμοιβαίο ερωτικό πάθος που δεν μπορεί κανένας από του δυο μας να ελέγξει. Είμαστε τρελά ερωτευμένοι!

Κάθε βράδυ κοιμάμαι με τον Ορέστη και σκέφτομαι τον πατέρα του. Με φιλάει και σκέφτομαι τα φιλιά του πεθερού μου.

Δεν θέλουμε να αποκαλύψουμε την αλήθεια ακόμα στον Ορέστη γιατί θα πληγωθεί και θα μας μισήσει και τους δυο, οπότε ζούμε αυτό το πάθος στα κρυφά.

Ο έρωτας μας όμως μέρα με τη μέρα γίνεται πιο δυνατός και ανεξέλεγκτος!

Δεν αντέχω να είμαι παντρεμένη με τον Ορέστη και να θέλω τον πεθερό μου. Όμως πως να του πω ότι θέλω να χωρίσουμε γιατί είμαι ερωτευμένη με τον πατέρα του;

Θέλω τι βοήθεια σας! Τι μου προτείνετε να κάνω;
Απριλίου 02, 2018

Μια αληθινή διδακτική ιστορία με τα αυγά του ηλικιωμένου

Μία πλούσια κυρία ρώτησε: “ Πόσo κάνουν τα αυγά; ”
Ο γέρος πωλητής απάντησε: “ 30 λεπτά το ένα αυγό, κυρία ”

Του είπε: “ Θα πάρω 10 αυγά για 2,50 Ευρώ ή αλλιώς θα φύγω ”.
Ο γέρος πωλητής απάντησε: “ Εντάξει, πάρτε τα στην τιμή που θέλετε. Και ίσως μου φέρει γούρι η επίσκεψη σας, γιατί σήμερα δεν έχω πουλήσει ούτε ένα μέχρι τώρα. ”

Η κυρία πήρε τα αυγά και έφυγε έχοντας την αίσθηση πως κέρδισε. Έβαλε τα αυγά στο διθέσιο αυτοκίνητο της και πήγε στο απέναντι εστιατόριο με τη φίλη της. Εκεί, παρήγγειλαν ό, τι τους άρεσε.
Και παρόλο που πήραν πολλά πιάτα, έφαγαν λίγο και άφησαν τα υπόλοιπα στο τραπέζι. Στη συνέχεια, ζήτησε τον λογαριασμό. Ήταν €37,30 και έδωσε €40,00 λέγοντας στον σερβιτόρο να κρατήσει τα ρέστα.

Αυτό το περιστατικό ήταν αρκετά φυσιολογικό για τον σερβιτόρο, αλλά έδειχνε επώδυνο για τον φτωχό πωλητή αυγών που τις κοιτούσε από μακριά.

Το θέμα είναι:
Γιατί δείχνουμε πάντα την δύναμη μας όταν βλέπουμε έναν φτωχότερο άνθρωπο;
Και γιατί γινόμαστε απλόχεροι σε όσους δεν έχουν και τόσο ανάγκη την γενναιοδωρία μας;

Κάποτε διάβασα κάπου:
Ο πατέρας μου αγόραζε απλά πράγματα από φτωχούς πλανόδιους σε ακριβή τιμή παρόλο που δεν τα χρειαζόταν. Μερικές φορές μάλιστα, συνήθιζε να τους πληρώνει πολύ παραπάνω.
Με παραξένεψε αυτή η συνήθεια του και έτσι τον ρώτησα: “ Γιατί το κάνεις αυτό; “ Τότε ο πατέρας μου απάντησε:
" Παιδί μου, αυτό που κάνω είναι μια πράξη φιλανθρωπίας τυλιγμένη με αξιοπρέπεια ".
Τώρα στα χέρι σου είναι να προσπεράσεις την ιστορία ή να την κοινοποιήσεις.. γράψε ένα αμήν αν θέλεις.. περισσότερες ιστορίες θα βρεις αν γίνεις μέλος στη σελίδα-->
https://www.facebook.com/pisteuostotheo/photos/a.383017392134875.1073741829.342569186179696/442724779497469/?type=3&theater
Απριλίου 02, 2018

Από τη Μ. Τρίτη διαθέσιμες δωρεάν βάρκες σε επισκέπτες και τρικαλινούς

Η Ανοιξη, το Πάσχα, ο Ληθαίος, οι επισκέψεις στα Τρίκαλα, συνηγορούν στην επανεμφάνιση της βαρκάδας στα Τρίκαλα! Μετά από απουσία λόγω χειμώνα, οι βάρκες, που εδώ και τρία χρόνια είναι διαθέσιμες σε τρικαλινούς και επισκέπτες, επιστρέφουν. Στον Ληθαίο ποταμό και συγκεκριμένα στη μικρή προβλήτα που έχει δημιουργηθεί με προσφορά τρικαλινού, ο Δήμος Τρικκαίων και η e-trikala ΑΕ προσφέρουν μικρές αποδράσεις δροσιάς. Με το εορταστικό κλίμα στην πόλη να κορυφώνεται, με την άνοιξη να χαρίζει απλόχερα τα αρώματά της, η «απόδραση» και η όψη της πόλης μέσα από το ποτάμι, είναι διαφορετική. Με μέτρα ασφαλείας, με σωσίβια, με προσωπικό που επιτηρεί και διευκολύνει, ο Δήμος Τρικκαίων προσφέρει και φέτος, εντελώς δωρεάν τη βαρκάδα.
Από την ερχόμενη Μ. Τρίτη 3 Απριλίου 2018, καθημερινά, από 12:00 έως 18:00, οι βάρκες διατίθενται με σειρά προτεραιότητας σε όλους και σε όλες που επιθυμούν να δουν την πόλη από τα ήσυχα και ασφαλή νερά του ποταμού της.
Από το γραφείο Τύπου
Απριλίου 02, 2018

Νίκος Κοτζιάς για το σκοπιανό, το συλλαλητήριο και τη ΝΔ

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: H προσέλευση του κόσμου στο συλλαλητήριο ήταν μεγάλη. Τα συλλαλητήρια όμως εκτός από «έκφραση δημοκρατίας » όπως έχετε πει, παράγουν και πολιτικό αποτέλεσμα. Θα επηρεαστεί η γραμμή της κυβέρνησης στη διαπραγμάτευση ή ακόμα και η βούληση ενδοκυβερνητικά, για την επίτευξη συμφωνίας;

Ν. ΚΟΤΖΙΑΣ: Νομίζω ότι το συλλαλητήριο δεν ήταν τόσο μεγάλο, όπως ανέμεναν οι διοργανωτές του, αν λάβετε υπόψη σας ότι ήταν ολόκληρη η κεντροδεξιά, δεξιά και ακροδεξιά αντιπολίτευση, όπως και η εκκλησία και άλλοι οργανισμοί. Άρα ήταν ένα μήνυμα ότι ο κόσμος δεν δίνει την ίδια σπουδαιότητα στο ζήτημα με τον τρόπο που δίνει η Νέα Δημοκρατία. Νομίζω ότι ήταν απογοητευτικό για την ίδια. Εμείς εκτιμήσαμε ότι ήταν 120. 000 με 140.000 κόσμου, μια μεγάλη συγκέντρωση, μία έκφραση δημοκρατικής βούλησης, όχι από όλους, αλλά από τους περισσότερους νομίζω, η οποία λαμβάνεται υπόψη, αλλά δεν αλλάζει την πολιτική της κυβέρνησης και την ευθύνη που έχουμε να λύσουμε τα προβλήματα. Διότι, όπως συνηθίζω να λέω η ιστορία πρέπει να είναι σχολείο και όχι φυλακή.

( Κύριε Ν. Κοτζιά καταλάβατε ότι οι απαντήσεις σας στην κα δ/φο Νικολέτα Κρητικού ήταν …τελείως εναντίον της ΕΛΛΑΔΟΣ μας.)

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Αντιλαμβανόμαστε τις τελευταίες ώρες ότι το κλίμα που έχει διαμορφωθεί μεταξύ Αθήνας – Νίμιτς, είναι βαρύ. Στην ανακοίνωση σας, του επισημαίνετε ότι «δεν είναι αρμόδιος να ομιλεί για την πολιτική της Αθήνας και ότι οι διαπραγματεύσεις δεν μπορούν παρά να γίνουν σε συνέχεια των συμφωνηθέντων στο Νταβός». Στο Νταβός τελικά τέθηκε θέμα ταυτότητας; Η γλώσσα και οι εθνότητα είναι υπό διαπραγμάτευση;

Ν. ΚΟΤΖΙΑΣ: Στο Νταβός συμφωνήσαμε ένα πράγμα: ότι θα υπάρξει ένα Σύμφωνο, το οποίο και μετά από πρόταση των δύο Πρωθυπουργών θα το κάνει η δικιά μας πλευρά, υπό την δική μου ευθύνη. Φαίνεται ότι κάποιοι στα Σκόπια, υποδεέστεροι του Πρωθυπουργού, κάνανε δεύτερες σκέψεις, τις οποίες θεώρησε σημαντικές ο κ. Νίμιτς και έπρεπε να του θυμίσω ότι όσα έχουν συμφωνήσει οι δύο Πρωθυπουργοί ισχύουν για όλους. Όσον αφορά την ταυτότητα, το τι άποψη έχουμε εμείς θα το ανακοινώσουμε εμείς. Θα την εκφράσουμε στις διαπραγματεύσεις εμείς και όχι ο διαμεσολαβητής. Αυτές ήταν οι δύο μου παρατηρήσεις.


ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Άρα, η γλώσσα και η εθνότητα είναι υπό διαπραγμάτευση;

Ν. ΚΟΤΖΙΑΣ: Όλα είναι στην διαπραγμάτευση. ( Εδώ γιατί δεν αναφερθήκατε στην όποια επικοινωνία σας με τον κ. Πρωθυπουργό μας ;)

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Είναι υπό διαμόρφωση το προσχέδιο Συμφώνου, το οποίο περιλαμβάνει 7 εδάφια για όλο το φάσμα χρήσης και ειδικό κεφάλαιο για τον αλυτρωτισμό και το Σύνταγμα, το οποίο θα παραδώσετε στον κ. Ντιμιτρόφ. Αυτή θα είναι η βάση της τελικής συμφωνίας, η οποία θα αντικαταστήσει την Ενδιάμεση Συμφωνία του 1995;

Ν. ΚΟΤΖΙΑΣ: Δεν θα την έλεγα τελική Συμφωνία, θα την έλεγα οριστική Συμφωνία, σε αντίθεση με τον τίτλο Ενδιάμεση. Όμως, το κείμενο που εμείς φτιάχνουμε είναι μία πρόταση προς διαπραγμάτευση και συζήτηση, δεν είναι «take it or leave it».

( Τι είναι πάλι αυτά που μας λες κ. Κοτζιά όταν ΔΕΝ αναφέρεσαι ούτε στον Πρωθυπουργό μας προς γνώση του.)

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Εξετάζεται το ενδεχόμενο η συνταγματική ονομασία να έχει ισχύ μέχρι την ένταξη της FYROM στην ΕΕ, δηλαδή να πάμε σε μία σπονδυλωτή διαδικασία στο εύρος χρήσης;

Ν. ΚΟΤΖΙΑΣ: Δεν υπάρχει περίπτωση να κάνουμε κάτι, το οποίο είναι νομικά, ιστορικά και πολιτικά παρά φύσει, σε δύο κράτη που θέλουν να συνεννοούνται. Εννοώ ότι οι αλλαγές του ονόματος πρέπει να γίνουν με τρόπο που θα διευκολύνουν την είσοδο της γείτονος φίλης χώρας στους οργανισμούς που εκείνη επιθυμεί. Δεν έχουμε εμείς ούτε βιασύνη, ούτε είναι δικό μας κύριο θέμα. Εκείνοι θέλουν εμείς το υποστηρίζουμε. Για να το κάνουν αυτό πρέπει να εκπληρώσουν ορισμένους όρους. Κάθε φορά που διαπραγματευόμαστε, είμαστε σύμφωνοι σε αυτό και εκ των υστέρων διάφοροι κύκλοι λένε ότι ίσως δεν χρειάζεται, ίσως βρούμε μία άλλη διαδικασία. Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα, γι΄ αυτό είπα ότι, ό,τι έχουμε συμφωνήσει πρέπει να το κρατούμε. Δεν έχει κανένα νόημα μία διαπραγμάτευση που αφού συμφωνήσουμε στο Α μετά το αναιρούμε για να το ξανα-διαπραγματευτούμε. Αυτό είναι διαπραγμάτευση για την διαπραγμάτευση. Εμείς θέλουμε να το λύσουμε το πρόβλημα, και γι’ αυτό κάθε τι που συμφωνούμε στη διαπραγμάτευση, θεωρούμε ότι είναι «ένα, το κρατούμενο».

(Αυτά που μας έγραψες κι εδώ είναι πάλι άγνωστα σε μας, έως και αίολα ακόμη και στον Πρωθυπουργό μας. Επομένως ΔΕΝ ενημερώσατε ΚΑΝΕΝΑΝ ΕΛΛΗΝΑ)

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Η αλλαγή της συνταγματικής ονομασίας είναι κόκκινη γραμμή για την ελληνική κυβέρνηση;

Ν. ΚΟΤΖΙΑΣ: Η αλλαγή της συνταγματικής ονομασίας της fYROM είναι μία σημαντική ευκαιρία να αντιστοιχηθούν οι διεθνείς συμφωνίες που θα κάνει η χώρα αυτή και με τις με το ίδιο της το Σύνταγμα, γιατί αργότερα μπορεί να έρθουν άλλες δυνάμεις και να κατηγορούν την σημερινή ηγεσία ότι παραβίασε το Σύνταγμα, κάνοντας μία διεθνή Συμφωνία μαζί μας.

( Αυτά που ακόμα μας λες…ΔΕΝ μας λες ακόμη ΤΙΠΟΤΑ , ενώ η δημοσιογράφος προνοεί σε όλα και μάλλον θλίβεται για την δική μας κατάντια πάλι με ΤΙΠΟΤΑ εφόσον όμως πάλι τίποτα άλλο απολύτως, αλλά ότι κάτι υπάρχει, αλλά τίποτε. )

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Στη συνταγματική αναθεώρηση θα περιλαμβάνεται και το όνομα;

Ν. ΚΟΤΖΙΑΣ: Νομίζω ότι έτσι θα έπρεπε.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Οι αλυτρωτικές αναφορές στο Σύνταγμα της fYROM, στο προοίμιο και σε κάποια άρθρα, και όσα προβλέπονται για τη διαδικασία τροποποίησης, καθιστούν σαφές ότι ακόμα και αν υπάρξει συμφωνία, η εφαρμογή της θα είναι σύνθετη. Πως θα γίνει αυτό με δεδομένο ότι απαιτείται πλειοψηφία 2/3 στη Βουλή, την οποία ο Ζάεφ δεν διαθέτει;

Ν. ΚΟΤΖΙΑΣ: Ο κ. Ζάεφ διαθέτει επάρκεια πλειοψηφίας, ώστε να επικυρώσει μία διεθνή Συμφωνία. Οι συνταγματικές αλλαγές θα γίνουν στην ώρα τους.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Ο κ. Ζάεφ προλειαίνει το έδαφος για την διεξαγωγή δημοψηφίσματος, η ελληνική κυβέρνηση εξακολουθεί να αποκλείει ένα τέτοιο ενδεχόμενο;

Ν. ΚΟΤΖΙΑΣ: Η ελληνική Κυβέρνηση πήρε την ευθύνη να δηλώσει δημόσια ότι θέλει αλλαγή του ονόματος, ότι αυτό το όνομα θα είναι σύνθετο για όλες τις χρήσεις με ένα προσδιορισμό συγκεκριμένο, και βγήκαμε δημόσια και είπαμε ότι σε αυτή την ονομασία θα περιλαμβάνεται ο όρος «Μακεδονία». Εμείς δηλαδή κάναμε τη δουλειά μας. Περιμένω ακόμα από τα Σκόπια, επιτέλους, να βγουν δημόσια να πουν σε αυτή τη σύνθετη ονομασία ποιο θα είναι το επίθετο μπροστά από το ουσιαστικό και να το περιγράψουν στον πληθυσμό τους. Εμείς προετοιμάζουμε, και μάλιστα όπως βλέπετε με τις δυσκολίες που έχει κάτι τέτοιο, την κοινή γνώμη. Δεν βλέπω η άλλη πλευρά να κάνει την ίδια προετοιμασία και αυτό με προβληματίζει πολύ σήμερα που κάνουμε την συνέντευξη αυτή.

Και το δεύτερο που θέλω να πω, είναι ότι στην Ελλάδα βλέπω ένα παραλογισμό: εδώ και 25 χρόνια έχουν δεχθεί όλοι να συμπεριλαμβάνεται στην σύνθετη ονομασία ο όρος «Μακεδονία». Ακόμη και αυτό το «πΓΔΜ» που είναι η «Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας» είναι, αν το ορίσουμε αυστηρά νομικά, είναι ένας σύνθετος προσδιορισμός, ο οποίος περιλαμβάνει τη λέξη «Μακεδονία» με χρονικό προσδιορισμό τη λέξη «πρώην». Και παριστάνουν όλοι σαν να μην υπήρξε καν το όνομα «Μακεδονία» και τώρα εμείς το πρωτο-εισάγουμε, σαν να λέγεται αυτή η χώρα «Κεντρική Δημοκρατία των Βαλκανίων» και εμείς οι κακοί θέλουμε το όνομα «Μακεδονία». Με ενοχλεί πάρα πολύ ότι, αυτοί οι οποίοι έχουν κάνει συμφωνίες για χρήση του ονόματος «Μακεδονία» στο παρελθόν, και οι οποίοι πρότειναν ακόμα και για εσωτερική χρήση μόνο το όνομα «Μακεδονία», όχι σύνθετο, οι οποίοι έχουν σηκώσει το δάχτυλο και μας κατηγορούν που ενσωματώνουμε έναν όρο που τον βρήκαμε. Ή, να το πω διαφορετικά, δεν πάμε στα βαφτίσια ενός νεογέννητου παιδιού, όπου θα του δώσουμε για πρώτη φορά ένα όνομα. Πάμε σε ένα γάμο, πάμε να κάνουμε μία συμφωνία με μία χώρα που έχει αναγνωριστεί από 130 – 140 χώρες με την ονομασία να συμπεριλαμβάνει τον όρο «Μακεδονία». Πάμε σε μία διαδικασία που έχουμε συμφωνήσει από την Ενδιάμεση Συμφωνία ότι συμπεριλαμβάνει τον όρο «Μακεδονία» και πρέπει να είμαστε πραγματιστές και να κοιτάξουμε να κερδίσουν και οι δύο πλευρές όσο το δυνατόν περισσότερο.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Η Ελληνική πλευρά προκρίνει το «Gorna Makedonija»;

Ν. ΚΟΤΖΙΑΣ: Η Ελληνική πλευρά έχει μπροστά της μία σειρά από σύνθετες ονομασίες. Ανάμεσα σε αυτές προτιμά αυτές που έχουν σλαβική χροιά στη φωνητική τους, αλλά εναπόκειται στην διαπραγμάτευση το πού θα συμφωνήσουμε. Και ορισμένες επιλογές είναι και θέμα, αν, κατόπιν, συμφωνήσουμε στα κριτήρια της ίδιας της κυβέρνησης των Σκοπίων.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τι απαντάτε σε όσους υποστηρίζουν ότι ο κ. Καμμένος, επενδύει στο ναυάγιο των διαπραγματεύσεων, έτσι ώστε να μην χρειαστεί να φτάσει το θέμα στη Βουλή; Ειρήσθω εν παρόδω, σχολιάζοντας το συλλαλητήριο, ο κ. Καμμένος έγραψε πως «ήταν η ψυχή των Ελλήνων που κανένας δεν μπορεί να μην σεβαστεί;»

Ν. ΚΟΤΖΙΑΣ: Την ψυχή των Ελλήνων όλοι την σέβονται, τώρα εάν η ψυχή των Ελλήνων ήταν στο ένα ή στο άλλο συλλαλητήριο, να το συζητήσουμε. Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι, εντός της κυβέρνησης υπάρχει η πλειοψηφία που αποφασίζει. Υπάρχει ο Πρωθυπουργός που έχει την ευθύνη, μαζί με τον Υπουργό Εξωτερικών. Είναι δυνατόν, κάποιος άλλος υπουργός, που προέρχεται μάλιστα από άλλο κόμμα από το ΣΥΡΙΖΑ -στο οποίο ούτε εγώ ανήκω- να έχει διαφορετική γνώμη. Απορώ γιατί γίνεται θέμα. Να σας πω ένα συγκεκριμένο παράδειγμα: πάρτε το Brexit και το Συντηρητικό κόμμα της Βρετανίας. Υπάρχουν διαφορετικές απόψεις για το «hard» για το «soft», το «σκληρό», «μαλακό» Brexit. Δεν έχει διαφωνία ο Μπόρις Τζόνσον με την κυρία Μέι; Είναι φυσιολογικό να υπάρχουν διαφορετικές γνώμες σε μία κυβέρνηση; και μάλιστα, αν είναι φυσιολογικό να υπάρχουν διαφορετικές γνώμες σε μία κυβέρνηση ενός κόμματος, είναι αφύσικο να απαιτείται, να μην δικαιούται να έχει διαφορετική γνώμη ένα κόμμα σε μία πολυκομματική κυβέρνηση; Σας θυμίζω ότι, στην Ελλάδα του 1991- 1992 – 1993, υπήρχε ένα κόμμα, το οποίο ήταν το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας του κ. Μητσοτάκη, και είχε εντός της τον κ. Σαμαρά, με διαφορετικές απόψεις, που έφυγε θα μου πείτε, αλλά είχε εντός και την τριανδρία Έβερτ, Κανελλόπουλου και Δήμα, οι οποίοι είχαν επίσης διαφορετικές απόψεις. Και γι΄ αυτό δεν τόλμησε ο κ. Μητσοτάκης να πάρει το πολιτικό βάρος και να οδηγήσει τη χώρα σε μία συμφωνία με τους βόρειους γείτονές μας. Αντίθετα, εμείς, παρά τις όποιες δυσκολίες, θα το πάμε μέχρι τέλους, αρκεί και η άλλη πλευρά να ανταποκριθεί μέχρι τέλους, σε αυτό το ιστορικό καθήκον. Διότι αυτό, διασφαλίζει την καλύτερη οικονομική ανάπτυξη της περιοχής, διασφαλίζει την ειρήνη και τη σταθερότητα στην περιοχή, δίνει την δυνατότητα να αναπτύξουμε τις οικονομικές μας σχέσεις.

Περικλής Κυριακίδης
κ. Nίκος Κοτζιάς την 5/2/2018 έδωσε την παρακάτω συνέντευξής του στην δ/φο Κυρία  Νικολέττα  Κρητικού (05.02.2018 )  η  οποία τη  ζήτησε και την έλαβε.
Πάντως  οι παρακάτω απαντήσεις του κ. Ν. Κοτζιά προς  τις  ερωτήσεις της δ/φου  είναι δυστυχώς οι χειρότερές του και καλό είναι να προσέξει ο κ. Αλ. Τσίπρας .
Καλό θα είναι να  προσέξουν κυρίως  όλοι οι  ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΙ  στην ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ γιατί  είναι το  80 %, ενώ οι λοιποί  το 20% μαζί με όλους του  ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ 

Κυριακή, Απριλίου 01, 2018

Απριλίου 01, 2018

Γεμίζουν με κόσμο τα Τρίκαλα λόγω Πάσχα

Το πρώτο κύμα κόσμου που ήρθε την Παρασκευή στα Τρίκαλα για τις διακοπές του Πάσχα, είναι κυρίως φοιτητές που σπουδάζουν σε άλλες πόλεις της Ελλάδας. 
Η μεγάλη προσέλευση των Τρικαλινών που ζουν σε άλλες πόλεις αναμένονται να έρθουν την Μεγάλη Παρασκευή στα Τρίκαλα. 



Απριλίου 01, 2018

Γιαούρτωσαν παρουσιαστή στην Ασκληπιού. Γέλαγε ο κόσμος. (ΦΩΤΟ)

Γνωστός παρουσιαστή της τηλεόρασης περπάταγε στον πεζόδρομο της Ασκληπιού με φίλους, και μια παρέα νεαρών του είπε απαξιωτικά λόγια για την δουλειά του και το κανάλι που εργάζεται.
Ο παρουσιαστής πλησίασε τους νεαρούς και τους ζήτησε σε έντονο ύφος τον λόγο. 
Οι βαριές κουβέντες που αντάλλασσαν ο πασίγνωστος παρουσιαστής της τηλεόρασης με τους νεαρούς, δεν άργησε να έρθουν και τα πρώτα σπρωξίματα, αλλά οι θαμώνες των καφετεριών τους χώρισαν.
Ο γνωστός παρουσιαστής απο την Αθήνα, μέσα στα νεύρα είπε κάποια γαλλικά,  καθώς οι θαμώνες των καφετεριών τον τράβαγαν βίντεο.
Εκεί που όλα έδειχναν πως η παρεξήγηση λύθηκε μόνο λεκτικά, οι νεαροί πήραν κουβάδες με γιαούρτια απο πάγκο γνωστής γαλακτοβιομηχανίας, πλησίασαν τον παρουσιαστή, και του έριξαν τα γιαούρτια στο πρόσωπο και στα ρούχα του.
Ο κόσμος που είχε γεμίσει τις καφετέριες απο νωρίς ξεκαρδιστικέ στα γέλια, ο παρουσιαστής είχε γίνει άσπρος απ τα γιαούρτια. 
«Τι γελάτε ρε» φώναζε μέσα στο πλήθος ο πασίγνωστος παρουσιαστής. 
Τελικά ο παρουσιαστής έφυγε γεμάτος γιαούρτια, και πήγε σε κεντρικό ξενοδοχείο να αλλάξει τα ρούχα του.   
Καλή πρωταπριλιά..... να έχουμε.