Post Top Ad

Τετάρτη, Σεπτεμβρίου 12, 2018

Σεπτεμβρίου 12, 2018

Μάτι. Τα σχολεία άνοιξαν. Έντεκα θρανία, ωστόσο, θα είναι άδεια...

Όνειρα καμμένα... Παιδικές ιστορίες που έγιναν στάχτη. Νεκρά παιδιά που χάθηκαν στη φονική πυρκαγιά στο Μάτι. Τα σχολεία άνοιξαν. Έντεκα θρανία, ωστόσο, θα είναι άδεια... 

Σοφία Φιλιπποπούλου, Βασιλική Φιλιπποπούλου, Γιώργος Κοκκινίδης, Δημήτρης Κοκκινίδης, Δημήτρης Αλεξόπουλος, Ανδρέας Φύτρος, Εβίτα Φύτρου, Νικολάι Κορζενιόφσκι, Μαρία-Ηλιάννα Χερουβείμ, Ευπραξία-Μελίνα και ο αβάφτιστος Δημητρίου. Τα γέλια και οι φωνές αυτών των αθώων ψυχών «πνίγηκαν» στη μανία της φωτιάς.

Για αυτά τα έντεκα παιδιά το κουδούνι φέτος δεν χτύπησε. Αυτά τα παιδιά δεν αγόρασαν φέτος σχολικές τσάντες, τετράδια και μολύβια. Τα θρανία τους όμως ήταν εκεί και τούς περίμεναν... Αυτά όμως, παίζουν και χαίρονται σε ένα μέρος μοναδικό, που όλοι μόνο γελούν και χαίρονται. Και εκεί υπάρχουν θρανία... Και εκεί υπάρχουν τσάντες. Εκεί υπάρχει μόνο αγάπη. Μόνο φως. Μην κλαίτε μανούλες. Αλήθεια, τα παιδάκια σας είναι δίπλα σας. Είναι κοντά σας. Αρκεί να τα σκέφτεστε. Αυτά σας βλέπουν. Σας προσέχουν και σας νοιάζονται.

Newsbomb.gr
Σεπτεμβρίου 12, 2018

Ανακοίνωση προγράμματος εξετάσεων

Από την Γενική Διεύθυνση Ανάπτυξης της Περιφέρειας Θεσσαλίας ανακοινώνεται ότι: 
Την 17η Σεπτεμβρίου 2018 ημέρα Δευτέρα στις εγκαταστάσεις του Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης Περιφέρειας Θεσσαλίας (Καρδίτσης 2 & Ηρώων Πολυτεχνείου) στην Λάρισα, θα πραγματοποιηθούν οι εξετάσεις για την απόκτηση επαγγελματικών αδειών της δραστηριότητας: Χειριστών Μηχανημάτων Έργου (μόνο Θεωρητικό Μέρος) και,
θα συμμετέχουν οι κάτωθι υποψήφιοι ανά τμήμα οι οποίοι θα ενημερωθούν για την ακριβή ώρα εξέτασης από το αρμόδιο τμήμα υποβολής της αίτησης :

- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Τρίτη, Σεπτεμβρίου 11, 2018

Σεπτεμβρίου 11, 2018

Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ αλλαγή στα διπλώματα οδήγησης

Αλλαγές φέρνει ο νέος Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας...
στα διπλώματα οδήγησης των οδηγών άνω των 74 ετών, οι οποίοι για να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το αυτοκίνητό τους θα πρέπει να αποδείξουν ότι γνωρίζουν να οδηγούν, να παρκάρουν, αλλά και ότι έχουν τα αντανακλαστικά για σωστή πορεία.

Το υπουργείο Μεταφορών με εγκύκλιο του προς τις αρμόδιες διευθύνσεις και υπηρεσίες βάζει «φρένο» στους ηλικιωμένους που κυκλοφορούν στους δρόμους και έχουν χάσει τα αντανακλαστικά τους, αυξάνοντας τις πιθανότητες πρόκλησης ατυχήματος.

Ειδικότερα, σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Μεταφορών, Χρήστου Σπίρτζη, οι ηλικιωμένοι οδηγοί θα πρέπει να δώσουν ξανά εξετάσεις για δίπλωμα οδήγησης μόλις συμπληρώσουν το 74ο έτος της ηλικίας τους και μάλιστα να επαναλαμβάνουν την διαδικασία κάθε τρία χρόνια, εκτός από τις ιατρικές βεβαιώσεις που θα προσκομίζουν. Όσοι είναι πάνω από 80 ετών θα πρέπει να δίνουν εξετάσεις για δίπλωμα κάθε δύο χρόνια.

Σύμφωνα με το υπουργείο Μεταφορών οι ηλικιωμένοι θα κάνουν έναν κύκλο βασικής οδήγησης και δεν θα δίνουν όλο το πρόγραμμα των εξετάσεων (σήματα οδήγησης). Ανανέωση διπλώματος υποχρεούνται και οι οδηγοί άλλων χωρών που ζουν και κυκλοφορούν στους ελληνικούς δρόμους.

Επίσης, όσοι απορρίπτονται σε θεωρητικές εξετάσεις πάνω από τέσσερις φορές έχουν δικαίωμα επανεξέτασης µε την παρέλευση δεκατεσσάρων ημερών.

Όπως δήλωσε, στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών Θάνος Βούρδας, το υπουργείο εξειδικεύοντας τις αλλαγές που έγιναν στον ΚΟΚ με τον πρόσφατο νόμο 4530/18, προχώρησε στον καθορισμό της διαδικασίας για την επανεξέταση της ικανότητας οδήγησης των πολιτών άνω των 74 ετών. «Στόχος μας είναι να λαμβάνεται κάθε αναγκαίο μέτρο που εγγυάται μεγαλύτερη οδική ασφάλεια αλλά και προστασία των οδηγών», τόνισε και πρόσθεσε πως οι διαδικασίες που προβλέπονται εισάγουν και την πρακτική άσκηση, εκτός από τις ιατρικές εξετάσεις που υπήρχαν μέχρι σήμερα, προκειμένου να είναι έμπρακτη η απόδειξη της ικανότητας.

«Η εξασφάλιση της Οδικής Ασφάλειας είναι ευθύνη όλων μας και η λήψη δοκιμασμένων αποτελεσματικών πρακτικών και μέτρων είναι απαραίτητη», επισήμανε ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Μεταφορών.

«Είμαστε υπέρ της επιμόρφωσης των ηλικιωμένων οδηγών, είναι αναγκαία η κατάρτιση και γι αυτή την ηλικία αλλά πιστεύουμε ότι ο τρόπος αυτός δεν βοηθάει», σχολίασε από την πλευρά του ο αντιπρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Εκπαιδευτών Οδηγών, Θανάσης Καλύβας, σημειώνοντας πως θα έπρεπε να υπάρξει και κάποιου είδους εκπαίδευση, σεμινάρια σε βασικά θέματα οδήγησης (πχ βασικά σήματα που έχουν ξεχάσει ή δεν τα γνωρίζουν).

Επίσης, ο κ. Καλύβας εξέφρασε επιφυλάξεις για τον τρόπο εξέτασης θέτοντας θέμα ασφάλειας αφού οι εξετάσεις θα γίνονται χωρίς την παρουσία εκπαιδευτή και με όχημα του ηλικιωμένου ή κάποιου άλλου ιδιοκτήτη. «Είναι βασικά ζητήματα που νομίζω ότι πρέπει να απασχολήσουν σοβαρά τους αρμόδιους», ανέφερε.

Σύμφωνα με την απόφαση του υπουργείου Μεταφορών προβλέπεται:

Κάτοχος άδειας οδήγησης οποιασδήποτε κατηγορίας που την ανανεώνει μετά τη συμπλήρωση της ηλικίας των 74 ετών, στην αίτηση-υπεύθυνη δήλωση συμπληρώνει την/τις κατηγορία/ες που επιθυμεί να ανανεώσει και υποβάλλει:

α) Μία πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου, για κάθε ΔΕΕ που εκδίδεται προκειμένου να συμμετάσχει σε δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς για την αντίστοιχη κατηγορία που επιθυμεί να ανανεώσει.

Για κάθε κατηγορία που ο ενδιαφερόμενος θα εξεταστεί εκδίδεται και αντίστοιχο ΔΕΕ.

β) Αποδεικτικό, για την καταβολή του προβλεπόμενου ποσού για κάθε προγραμματισμό δοκιμασίας προσόντων και συμπεριφοράς οδηγού κάθε κατηγορίας που επιθυμεί να ανανεώσει.

Μετά την έκδοση του ΔΕΕ η αρμόδια Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών προγραμματίζει τη δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς του ενδιαφερομένου κατ' αναλογία της παραγράφου 3 του άρθρου 24.

Ο ενδιαφερόμενος σύμφωνα µε τις διατάξεις της παραγράφου 3 του άρθρου 3 του π.δ.51/2012, υποχρεούται και σε δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς.

Η παραπάνω διαδικασία διενεργείται µε οποιοδήποτε όχημα της αντίστοιχης κατηγορίας που επιθυμεί να ανανεώσει ο ενδιαφερόμενος, το οποίο πληροί τα κριτήρια των διατάξεων του άρθρου 3 του π.δ.51/2012.

Για το όχημα αυτό πρέπει να διατίθενται όλα τα έγγραφα για τη νόμιμη κυκλοφορία του (Άδεια κυκλοφορίας, Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου, Κάρτα Καυσαερίων, Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο ή ειδικό σήμα ασφάλισης, Απόδειξη πληρωμής τελών κυκλοφορίας).

Η δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς πραγματοποιείται χωρίς την παρουσία εκπαιδευτή υποψηφίων οδηγών. Σε περίπτωση που το όχημα που χρησιμοποιείται στη δοκιμασία δεν ανήκει στον ενδιαφερόμενο, απαιτείται παραχώρηση του οχήματος από τον ιδιοκτήτη του στον ενδιαφερόμενο µε υπεύθυνη δήλωση.

Ο ενδιαφερόμενος που είναι κάτοχος άδειας οδήγησης πάνω από µία από τις κατηγορίες ΑΜ ή Α1 ή Α2 ή Α, διενεργεί τη δοκιμασία στη μεγαλύτερη που επιθυμεί, καλύπτοντας και τις μικρότερες που έχει στην κατοχή του σύμφωνα µε το άρθρο 4 (Κλιμάκωση και ισοδυναμία μεταξύ κατηγοριών αδειών οδήγησης) του π.δ.51/2012.

Σε κάθε περίπτωση ο ενδιαφερόμενος έχει τη δυνατότητα, εφόσον το επιθυμεί, να εξεταστεί σε μικρότερη κατηγορία δικύκλου που δεν κατέχει αλλά μπορεί να οδηγήσει σύμφωνα µε τις διατάξεις περί ισοδυναμίας μεταξύ κατηγοριών αδειών οδήγησης. Η καθοδήγηση του οδηγού στη δοκιμασία γίνεται µε ασύρματη επικοινωνία. Το δίκυκλο ακολουθείται από όχημα κατηγορίας Β, εφόσον διατίθενται όλα τα έγγραφα για τη νόμιμη κυκλοφορία του (όπως, Άδεια κυκλοφορίας, Δελτίο Τεχνικού Ελέγχου, Κάρτα Καυσαερίων, Ασφαλιστήριο Συμβόλαιο ή ειδικό σήμα ασφάλισης, Τέλη κυκλοφορίας), στο οποίο επιβαίνει η εξεταστική επιτροπή.

Σε περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος είναι κάτοχος άδειας οδήγησης περισσοτέρων της μίας κατηγοριών, τότε οι δοκιμασίες διενεργούνται, λαμβάνοντας υπόψη τις διατάξεις της παρ. 2 του άρθρου 4 του π.δ.51/2012, για κάθε κατηγορία που επιθυμεί να ανανεώσει.

Η δοκιμασία για όχημα κατηγορίας Β1 πραγματοποιείται κατ' αναλογία της διαδικασίας δοκιμασίας για όχημα κατηγορίας Β. Οι απαιτούμενες εξετάσεις για την ανανέωση διενεργούνται τηρουμένης της σειράς χορήγησης των κατηγοριών η οποία προκύπτει από την παρ. 1 του άρθρου 4 του π.δ.51/2012 και µε την προϋπόθεση επιτυχούς εξέτασης της προηγούμενης κατηγορίας.

Σε κάθε περίπτωση ο ενδιαφερόμενος έχει την δυνατότητα εφόσον το επιθυμεί, να ανανεώσει μέρος των κατηγοριών που κατέχει και στην περίπτωση αυτή εξετάζεται σύμφωνα µε τον παραπάνω πίνακα για τις κατηγορίες που επιθυμεί να ανανεώσει.

Μετά την επιτυχή δοκιμασία προσόντων και συμπεριφοράς σύμφωνα µε το παρόν άρθρο, στο νέο έντυπο της άδειας οδήγησης ανανεώνονται οι κατηγορίες στις οποίες έχει εξεταστεί καθώς και οι υπόλοιπες που καλύπτονται από τις διατάξεις περί ισοδυναμίας μεταξύ κατηγοριών αδειών οδήγησης, µε τη συμπλήρωση της στήλης 11 στις αντίστοιχες κατηγορίες. Σε περίπτωση εξέτασης σε κατηγορία που δεν κατέχει ο ενδιαφερόμενος αλλά μπορούσε να οδηγεί σύμφωνα µε τις διατάξεις περί ισοδυναμίας μεταξύ κατηγοριών αδειών οδήγησης, τότε συμπληρώνεται και η στήλη 10 µε την ημερομηνία επιτυχούς εξέτασης της κατηγορίας αυτής. Η/Οι κατηγορία/ες που δεν επιθυμεί να ανανεώσει παραμένει/ουν ληγμένη/ες.

Εφόσον η ημερομηνία ισχύος του νέου εντύπου (4α) είναι αυτή της συμπλήρωσης των εβδομήντα τεσσάρων ετών και μετά, ο ενδιαφερόμενος υπόκειται υποχρεωτικά στις διατάξεις του παρόντος άρθρου.
Σεπτεμβρίου 11, 2018

Αστοχία Βούτση: Δεν γνωρίζω καμία «μακεδονική γλώσσα»

Την επιχειρηματολογία της κυβέρνησης σχετικά με τη συμφωνία των Πρεσπών προσπάθησε να υπερασπιστεί ο Πρόεδρος της Βουλής, Νίκος Βούτσης, με μια δήλωση που προκάλεσε συζητήσεις.

«Δεν γνωρίζω καμία μακεδονική γλώσσα να μιλιέται στην Ελλάδα, άρα δεν δίνουμε κάτι», δήλωσε στον Real FM και πρόσθεσε πως οι Σκοπιανοί έχουν την γλώσσα τους, το πώς την διαμόρφωσαν θα το βρουν οι ιστορικοί.

Ο κ. Βούτσης εκτίμησε πως όταν έρθει η συμφωνία στη Βουλή θα περάσει.

«Οι εντάσεις που δημιουργούνται, που από πλευράς ποσότητας είναι όλο και μικρότερες, διότι πιστεύω ότι κάποια πράγματα εξηγούνται και φωτίζονται πλευρές αυτής της συμφωνίας πολύ θετικές για το μέλλον της χώρας μας στην περιοχή, μπορούν να συρρικνωθούν πάρα πολύ μέχρι να φτάσουμε στην ψήφιση στη Βουλή», ανέφερε.

«Δημοψήφισμα γίνεται, όταν έχει κάτι να δώσει η χώρα... Η χώρα ως προς αυτή τη συμφωνία παίρνει, παίρνει αποσαφήνιση ότι θα λέγεται Βόρεια Μακεδονία και όχι Μακεδονία και δεν υπάρχει κανένας λόγος από την πλευρά μας, που έχουμε την ελληνική κεντρική, δυτική και ανατολική Μακεδονία, να θέτουμε τέτοια ζητήματα», είπε μεταξύ άλλων ο Νίκος Βούτσης.

http://www.iefimerida.gr/
Σεπτεμβρίου 11, 2018

Που θα δείτε τηλεοπτικά την Ουγγαρία-Ελλάδα


Σήμερα Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου, και στις 21:45 το βράδυ παίζει Ουγγαρία-Ελλάδα για το UEFA NATIONS LEAGUE, και θα μεταδοθεί ζωντανά απο την τηλεόραση του Έψιλον. 

Σεπτεμβρίου 11, 2018

Πότε θα πληρωθούν οι συντάξεις του Οκτωβρίου

Το Δημόσιο και το ΙΚΑ θα καταβάλλει τις συντάξεις στις 27 Σεπτεμβρίου 2018, ημέρα Πέμπτη αλλά και το ΝΑΤ και ΚΕΑΝ θα καταβάλλουν τις συντάξεις την ίδια ημέρα

Ο ΟΑΕΕ και ΟΓΑ θα καταβάλλει τις συντάξεις την 1η Οκτωβρίου 2018, ημέρα Δευτέρα

Το ΕΤΕΑ θα καταβάλλει τις επικουρικές συντάξεις στις 2 Οκτωβρίου 2018, ημέρα Τρίτη

Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 10, 2018

Σεπτεμβρίου 10, 2018

Πλήθος κόσμου στην 4η Γιορτή Μανιταριού. (ΦΩΤΟΣ)

Η έντονη βροχή του Σαββάτου δεν αποτέλεσε πρόβλημα για τη διεξαγωγή της 4ης Γιορτής Μανιταριού που έγινε στις 7, 8 & 9 Σεπτεμβρίου στην Καλαμπάκα. Οι διοργανωτές της από το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Μετεώρων και Μουσείο Μανιταριών ήταν ιδιαίτερα ικανοποιημένοι, καθώς χιλιάδες κόσμου πέρασε στη διάρκεια του τριημέρου και γεύτηκαν πλήθος μανιταροεδεσμάτων! Ψητά μανιτάρια και μανιταρόπιτες, μανιταρόσουπα και τρουφομακαρονάδα ήταν μόνο μερικά από αυτά. Δέκα σεφ μαγείρευαν μέχρι τα μεσάνυχτα του Σαββάτου, προκειμένου να ικανοποιήσουν και τον πλέον απαιτητικό επισκέπτη.

Διασκέδασαν όλοι, μικροί και μεγάλοι, αφού οι διοργανωτές είχαν προβλέψει διασκέδαση για όλα τα γούστα, ενώ τα πάντα προσφέρθηκαν εντελώς δωρεάν.

Να σημειώσουμε ότι η Γιορτή γίνεται κάθε χρόνο και έχει κατοχυρωθεί πλέον ως ένα σημαντικό γεγονός, η εμβέλεια του οποίου υπερβαίνει κατά πολύ τα όρια της περιοχής όπου λαμβάνει χώρα.

Το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας Μετεώρων και Μουσείο Μανιταριών επιθυμεί να ευχαριστήσει δημόσια όλους εκείνους που συνέβαλαν στην επιτυχία της Γιορτής: Από την Περιφέρεια Θεσσαλίας, τον Δήμο Μετεώρων και τις μανιταροφιλικές οργανώσεις, μέχρι τους επαγγελματίες της περιοχής, που από ότι φαίνεται έχουν αγκαλιάσει και στηρίζουν αυτό το μοναδικό για την περιφέρειά τους γεγονός.






Κυριακή, Σεπτεμβρίου 09, 2018

Σεπτεμβρίου 09, 2018

Πως θα λειτουργεί το Mind The Pump στα Τρίκαλα;

Σε ενημερωτικό Δελτίο Δήμου Τρικκαίων γίνεται λόγος για αισθητήρες στα αντλιοστάσια για να εξασφαλίζει τη σωστή λειτουργία των αντλιών,
να προλαμβάνει βλάβες αντλιών και υπερχείλιση δεξαμενών, και να μειώνει δραστικά το κόστος ενέργειας αλλά και συντήρησης με την έγκαιρη διάγνωση των προβλημάτων και τη στατιστική παρατήρηση των μετρήσεων.
Στο ενημερωτικό δελτίο δεν εξηγεί λεπτομερώς πως θα δουλεύουν αυτοί οι αισθητήρες και αν θα δίνουν σήμα μέσω κάποιας wi-fi κεραίας.
Ακολουθεί Δελτίο Δήμου Τρικκαίων:
Στα ελληνικά, Mind The Pump σημαίνει «Προσοχή στην αντλία». Στην πράξη, θα σημαίνει πλέον «Δήμαρχοι, εμπιστευθείτε νέους ανθρώπους, νέες τεχνολογίες». Αυτό συνέβη στον Δήμο Τρικκαίων. Εκεί, ο Δήμος και η ΔΕΥΑ συνεργάστηκαν με τον Γιώργο Λιούλιο και τον Χρήστο Καρακίτσιο, αναπτύσσοντας το εν λόγω σύστημα. Πρόκειται για ένα σύστημα τηλεμετρίας, που προσαρμόζεται στον υπάρχοντα εξοπλισμό των αντλιοστασίων και ως βασικό σκοπό έχει να αξιοποιεί τις πληροφορίες από κατάλληλους αισθητήρες, ώστε να:
– εξασφαλίζει τη σωστή λειτουργία των αντλιών,
– προλαμβάνει βλάβες αντλιών και υπερχείλιση δεξαμενών και
–  μειώνει δραστικά το κόστος ενέργειας αλλά και συντήρησης με την έγκαιρη διάγνωση των προβλημάτων και τη στατιστική παρατήρηση των μετρήσεων.
Οι τεχνικοί των αντλιοστασίων μπορούν, από υπολογιστή ή κινητό τηλέφωνο, να έχουν πλήρη εικόνα online, όλο το 24ωρο και να ενημερώνονται έγκαιρα με mail και sms για μη ασφαλείς καταστάσεις. Τέτοιες είναι, για παράδειγμα, παύση λειτουργίας αντλιών, προβλήματα τάσης ρεύματος, υπερχείλιση δεξαμενών κλπ που μπορεί να οδηγήσουν σε σοβαρές και ανεπιθύμητες δυσλειτουργίες.
Παρεμφερείς τεχνολογικές λύσεις υπάρχουν ήδη στην αγορά. Η πραγματική καινοτομία του συστήματος όμως είναι πως κάνει όλα τα παραπάνω, σε τιμές υποδεκαπλάσιες αντίστοιχων λύσεων. Ετσι η ΔΕΥΑΤ, τοποθετώντας το σύστημα σε 11 συνολικά αντλιοστάσια, όχι μόνο εξοικονομεί χρήματα από την αρχική αγορά, αλλά και προωθεί έμπρακτα μια ακόμη ελληνική πρωτοβουλία.
Η δε φράση του Δημάρχου Τρικκαίων, κ. Δημήτρη Παπαστεργίου για το όλο εγχείρημα δείχνει και την πορεία του Δήμου: Η καινοτομία εδράζεται σε απλά πράγματα. Και απλό είναι, να εμπιστεύεσαι τη λύση από Ελληνες επιστήμονες, να κερδίζεις σε χρόνο, σε χρήμα και σε περιβαλλοντική προστασία.
Σημειώνεται ότι η ομάδα του Mind The Pump ήδη μετείχε στο 2ο CrowdHackathon 2018 που διοργάνωσε τον Ιούνιο η ΚΕΔΕ, παρουσιάζοντας σε ευρύτερο κοινό τη δημιουργία τους.

Από το γραφείο Τύπου του Δήμου Τρικκαίων

Σάββατο, Σεπτεμβρίου 08, 2018

Σεπτεμβρίου 08, 2018

Του πήραν μέχρι και τις πινακίδες στα Τρίκαλα. (ΦΩΤΟΣ)

Ένα λάθος σε θέση που απαγορεύεται το παρκάρισμα και πήρε κλήση και αφαίρεση πινακίδων κυκλοφορίας. 
Προσέχετε που παρκάρετε στα Τρίκαλα γιατί οι κλήσεις πέφτουν «βροχή». 






Σεπτεμβρίου 08, 2018

Το νου σας - Έρχονται διασταυρώσεις για ΚΤΕΟ

Τις επόμενες ημέρες ξεκινά η ηλεκτρονική διασταύρωση των στοιχείων από το...
Υπουργείο Υποδομών, για όσους δεν έχουν περάσει από Τεχνικό Έλεγχο τα οχήματά τους.

Σύμφωνα με τον νόμο 4530/30-3-2018 (άρθρο 55), ο οποίο θα τεθεί σε ισχύ από την 1η Οκτωβρίου, όσοι κάτοχοι αυτοκινήτων και μοτοσικλετών δεν έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο τα οχήματά τους μέχρι εκείνη την ημερομηνία, θα τους επιβληθεί πρόστιμο 150 ευρώ.

Όπως έγινε και με την ηλεκτρονική διασταύρωση των ανασφάλιστων οχημάτων, κάτι ανάλογο θα συμβεί και τώρα, με την ελπίδα βέβαια τα όποια λάθη έγιναν να μην συμβούν και τώρα. Αναφέρομαι σε αυτοκίνητα που είχαν κλαπεί ή είχαν αποσυρθεί ή είχαν ακινητοποιηθεί και οι ιδιοκτήτες τους είχαν καταθέσει τις πινακίδες κυκλοφορίας.

Η ισχύς του νόμου 4530 απλοποιεί την διαδικασία εντοπισμού όσων ξέχασαν ακούσια ή εκούσια να περάσουν από ΚΤΕΟ, αφού με την ηλεκτρονική διασταύρωση το δημόσιο μπορεί εύκολα να γνωρίζει τους παραβάτες με το πάτημα ενός κουμπιού. Αξίζει να σημειώσουμε, ότι όλα τα ΚΤΕΟ, δημόσια και ιδιωτικά, είναι συνδεδεμένα online με το Υπουργείο Υποδομών και με αυτόν τον τρόπο γνωρίζει ποιο όχημα πέρασε ΚΤΕΟ και πότε.

Το πρόστιμο θα βεβαιώνεται ταμιακά από την φορολογική διοίκηση (ΤΕΔΕ), που σημαίνει πρακτικά ότι θα εμφανιστεί στο taxisnet και δεν κάνει διάκριση σε αυτοκίνητα, δίκυκλα ή φορτηγά.
Πηγή
Σεπτεμβρίου 08, 2018

Πανηγυρικός Εσπερινός Γενεθλίου Θεοτόκου στην πόλη των Τρικάλων

Με ιδιαίτερη λαμπρότητα και με κάθε μεγαλοπρέπεια όπως αρμόζει στο Ιερό Πρόσωπο της Παναγίας, τελέσθηκε το απόγευμα της Παρασκευής 7 Σεπτεμβρίου 2018 ο Μέγας Πανηγυρικός Αρχιερατικός Εσπερινός επί τη εορτή του Γενεθλίου της Υπεραγίας Θεοτόκου στο Ιερό Ναό Παναγίας Φανερωμένης Τρικάλων.

Κατά την διάρκεια του Πανηγυρικού Εσπερινού, ο οποίος τελέσθηκε Χοροστατούντος του Θεοφιλεστάτου Επισκόπου Μοζαμβίκης κ. Χρυσοστόμου και συγχοροστατούντος του Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Τρίκκης και Σταγών κ. Χρυσοστόμου συμμετείχε πλήθος πιστών και ευλαβών προσκυνητών οι οποίοι κατέκλισαν και εφέτος τον προαύλιο χώρο του Ναού περιμένοντας με ευλάβεια να προσκυνήσουν την Εικόνα της Παναγίας «Φανερωμένης», η οποία και φυλάσσεται στον Ιερό αυτό Ναό της Ιεράς μας Μητροπόλεως.

Εν συνεχεία και υπό τους ήχους της Φιλαρμονικής Μπάντας του Δήμου Τρικκαίων πραγματοποιήθηκε η Ιερά Λιτάνευση της Εικόνος, στους κεντρικούς δρόμους της ενορίας.

Στην ομιλία του ο Επίσκοπος Μοζαμβίκης κ. Χρυσόστομος, αναφέρθηκε στην σημερινή Θεομητορική εορτή.







http://imtks.gr/