Post Top Ad
Κυριακή, Νοεμβρίου 15, 2020
Καρδίτσα: Σύλληψη νεαρής σε έλεγχο για μάσκα. (ΒΙΝΤΕΟ)
Αυτή η ενέργεια προκάλεσε έντονες αντιδράσεις από τους κάτοικους της περιοχής στην πλατεία Λάππα.
Η κοπέλα φώναζε «άσε με άσε με.....»
Στο βίντεο δεν δείχνει τι έγινε, και τι ειπώθηκε μεταξύ των αστυνομικών και της κοπέλας, πριν γίνει η σύλληψη.
Το θέμα έχει πάρει μεγάλες διαστάσεις στο πανελλήνιο, και αναμένεται η επίσημη θέση της Αστυνομίας, για τον αν θα προκύψει η ΕΔΕ για το συμβάν στην πλατεία Λάππα.
Θλίψη: Απεβίωσε ο Μητροπολίτης Λαγκαδά, Λητής και Ρεντίνης
Σύμφωνα με πληροφορίες πρόσφατα είχε εισαχθεί στο νοσοκομείο «Παπαγεωργίου».
Ἐγεννήθη εἰς τήν Θεσσαλονίκην τὸ ἔτος 1958. Ἀπεφοίτησε τῆς Ἐκκλησιαστικῆς Παιδαγωγικῆς Ἀκαδημίας Θεσσαλονίκης τὸ ἔτος 1979 καὶ τοῦ Τμήματος Ποιμαντικῆς καὶ Κοινωνικῆς Θεολογίας τοῦ Ἀριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης τὸ 1982.Τὸ ἔτος 1982, χειροτονεῖται Διάκονος εἰς τὴν Ἱερὰν Μητρόπολιν Θεσσαλονίκης καὶ ἀναλαμβάνει τὴν διεύθυνσιν τοῦ Γραφείου Νεότητος τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως, λαβὼν μέρος καὶ εἰς τὰς ἐργασίας τοῦ Συνεδρίου Νεότητος τῆς Ἱερᾶς Συνόδου τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος.
Τὸ ἔτος 1983 χειροτονεῖται Πρεσβύτερος, λαβὼν τὸ ὀφφίκιον τοῦ Ἀρχιμανδρίτου καὶ τοποθετεῖται ὡς Ἱερατικῶς Προϊστάμενος εἰς τὸν Ἱερὸν Ναὸν τῶν Ἁγίων Κυρίλλου καὶ Μεθοδίου, εἰς τὸν ὁποῖον ὑπηρετεῖ μέχρι τὸ ἔτος 1994. Ἐπὶ τῶν ἡμερῶν τῆς προϊσταμενίας του λαμβάνουν χώρα, μὲ κάθε λαμπρότητα, τὰ ἐγκαίνια τοῦ Ἱεροῦ Ναοῦ, στὰ ὁποῖα, ἐκτὸς ἀπὸ πλειάδα Ἀρχιερέων, παρέστη ὁ Πρόεδρος τῆς Δημοκρατίας, τὸ Ὑπουργικὸ Συμβούλιο, ἐκπρόσωποι τῆς Ἀντιπολιτεύσεως καὶ πλῆθος λαοῦ.
Ἀπὸ τὸ ἔτος 1983 ὑπηρετεῖ ὡς Ἡγουμενοσύμβουλος τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίας Θεοδώρας, ἀπὸ τὸ ἔτος δὲ 1994 ὑπηρετεῖ ὡς καθηγούμενος αὐτῆς ἕως καὶ σήμερον. Εἰς τὴν ἐν λόγῳ Ἱερὰν Μονὴν, πέραν τῶν μοναχῶν αὐτῆς, φιλοξενεῖ κληρικοὺς προερχομένους ἀπὸ ξένες χῶρες καὶ οἱ ὁποῖοι ἐκμανθάνουν τὴν ἑλληνικὴν γλῶσσαν καὶ σπουδάζουν εἰς τὴν Θεολογικὴν Σχολὴν μεταπτυχιακὰς καὶ διδακτορικὰς σπουδάς.
Τὸ 1994 τοποθετεῖται εἰς τὸν Ἱερὸν Ναὸν τοῦ Πολιούχου Ἁγίου Δημητρίου ὡς Προϊστάμενος καὶ ἐκ παραλλήλου ἀναλαμβάνει τὰ καθήκοντα τοῦ Πρωτοσυγκέλλου τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης.
Ὁ χειροτονήσας αὐτὸν Ἀρχιερεὺς Μακαριστὸς Παντελεήμων ὁ Β΄ καὶ τοποθετήσας αὐτὸν εἰς τὴν ὑπεύθυνον θέσιν τοῦ Πρωτοσυγκέλλου, τοῦ ἀναθέτει ἐπίσης καθήκοντα Προεδρεύοντος εὐαγῶν Ἱδρυμάτων τῆς πόλεως. Συγκεκριμένα, ἀπὸ τοῦ ἔτους 1992 μέχρι τοῦ ἔτους 2004 εἰς τὸ Παπάφειον Ὀρφανοτροφεῖον καὶ ἀπὸ τοῦ ἔτους 1994 μέχρι τοῦ ἔτους 2004 εἰς τὸ Χαρίσειον Γηροκομεῖον, εἰς τὸ πνευματικοφιλανθρωπικὸν Ἵδρυμα Πάντων τῶν Ἁγίων τῶν ἐν Θεσσαλονίκῃ, εἰς τὴν Σχολικὴν Ἐφορείαν τῆς Ἀνωτέρας Ἐκκλησιαστικῆς Σχολῆς, εἰς τὸ Συμβούλιον τῆς Σχολῆς Βυζαντινῆς Μουσικῆς τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης καθὼς καὶ εἰς τὸ Κοινωφελὲς Ἵδρυμα Παπαδημοπούλου.
Συνέγραψε ἄρθρα καὶ μελέτες θεολογικοῦ περιεχομένου. Ἔλαβε μέρος διὰ εἰσηγήσεων εἰς Θεολογικὰ Συνέδρια. Ἐδίδαξεν εἰς Κατηχητικὰ Φροντιστήρια ὡς καὶ εἰς τὴν Σχολὴν Μετεκπαιδεύσεως Κληρικῶν τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης. Ἐπὶ εἰκοσαετίαν παρουσίασε ραδιοφωνικὰς καὶ τηλεοπτικὰς ἐκπομπὰς ἐποικοδομητικοῦ καὶ ὁμολογιακοῦ περιεχομένου τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως.
Ἐδίδαξεν ὡς καθηγητὴς εἰς τὴν Ἀνωτέραν Ἐκκλησιαστικὴν Σχολὴν Θεσσαλονίκης καὶ ἐπραγματοποίησεν σειρὰ διαλέξεων ἁγιολογικοῦ περιεχομένου καὶ ἐνδιαφέροντος πέραν τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης καὶ εἰς ἄλλας Ἱερὰς Μητροπόλεις. Ἐπὶ 18 ἔτη διηύθυνεν τὴν σειρὰν διαλέξεων «Ἀκαδημαϊκοὶ Διάλογοι» εἰς τὴν αἴθουσαν τελετῶν τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης.
Τὸ 1994 ἱδρύει Ἱερὸν Ἡσυχαστήριον τῶν Ἁγίων Κυρίλλου καὶ Μεθοδίου. Ὑπηρετεῖ μέχρι καὶ σήμερον ὡς Διευθυντὴς τοῦ Κέντρου Ὀρθοδόξου Ἁγιολογίας ὑπὸ τὴν Προεδρίαν τοῦ Παναγιωτάτου Μητροπολίτου Θεσσαλονίκης κ. Ἀνθίμου.
Ἀνεκηρύχθη διδάκτωρ θεολογίας εἰς τὴν Θεολογικὴν Ἀκαδημίαν τῆς ἱστορικῆς πόλεως Οὔζγκοροντ τῆς Οὐκρανίας, εἰς τὴν ὁποίαν διδάσκει ὡς ἐπισκέπτης καθηγητὴς θέματα βιβλικῆς θεολογίας καὶ ἁγιολογίας. Ἐπιμελεῖται τῆς συγκροτήσεως καὶ λειτουργίας τμήματος διδασκαλίας τῆς ἑλληνικῆς γλώσσης εἰς τὴν ἐν λόγῳ Θεολογικὴν Σχολήν, ἡ ὁποία ἀνήκει εἰς τὸ Πανεπιστήμιον τῶν Καρπαθίων. Εἰς τὴν προσπάθειαν αὐτὴν οὐσιαστικὸν ρόλον διαδραματίζει ὁ καθηγητὴς Ἰωάννης Καζάζης τῆς Φιλοσοφικῆς Σχολῆς τοῦ Α.Π.Θ., μέσω τοῦ προγράμματος «Ἰάσων».
Παράλληλα πρὸς τὸ ἐπιστημονικὸν ἔργον ἀνέπτυξεν πρότυπον ἔργον εἰς τὸν τομέα τῆς φιλανθρωπίας μὲ τὴν λειτουργίαν συσσιτίου διὰ τοὺς ἀστέγους καὶ ἐμπεριστάτους μετανάστας τῆς πόλεως, μὲ τὸ σύνθημα «κανεὶς νηστικὸς τὴ νύχτα στὴν πόλη τῆς Θεσσαλονίκης», ὡς ἐπίσης μὲ τὴν λειτουργίαν πρατηρίου ἐνδυμάτων ποὺ προσφέρονται δωρεὰν στοὺς ἐμπεριστάτους ἀδελφοὺς μας.
Ἐξελέγη τήν 10η Μαίου τοῦ 2010 ἀπό τήν Ἱερά Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἓλλάδος ὡς Μητροπολίτης Λαγκαδᾶ. Ἡ χειροτονία εἰς Ἐπίσκοπον ἔγινε τῃ 16ῃ Μαίου τοῦ 2010 ἀπό τόν Μακαριώτατο Αρχιεπίσκοπο κ.κ. Ιερώνυμο είς τόν Πάνσεπτο Ἱερό Ναό Ἁγίου Δημητρίου Πολιούχου Θεσσαλονίκης.
Ἔργα του: «Ὁ Ἅγιος Δημήτριος», «Ἡ Βασιλικὴ τοῦ Ἁγίου Δημητρίου», «Ὁ Ἅγιος Γεώργιος», «Ὁ Ναὸς τοῦ Ἁγίου Γεωργίου-Ροτόντα», «Ἡ Μονὴ Λατόμου», «Ἡ Ἱερὰ Μονὴ Ἁγίας Θεοδώρας», «Ἡ Ἐκκλησία ὡς Κοινωνία τῶν Ἁγίων», «Τὸ νόημα καὶ τὸ περιεχόμενο τῶν ἑορτῶν εἰς τὴν Παλαιὰν Διαθήκην», «Αἱ ἐξορίαι τοῦ Μεγάλου Ἀθανασίου», «Ὁ 59ος ψαλμὸς κατὰ τὸν Ἅγιον Μάξιμον τὸν Ὁμολογητήν», «Τὰ Ἁγιάσματα τῆς Θεσσαλονίκης» κ.ἄ.
Ἐπεμελήθη τῶν ἐκδόσεων:
Διτόμου Ἁγιολογίου Θεσσαλονίκης.
Ἱερὰ Ἀκολουθία Ἀγίων Κυρίλλου καὶ Μεθοδίου.
Βίος καὶ Ἱερὰ Ἀκολουθία τῆς Ὁσίας Μητρὸς ἡμῶν Θεοδώρας τῆς Μυροβλύτιδος.
Βίος καὶ Ἱερὰ Ἀκολουθία τοῦ Ὁσίου Πατρὸς ἡμῶν Δαυΐδ τοῦ ἐν Θεσσαλονίκῃ.
Ὑμνολογικὸν Λειμωνάριον Ἁγίου Δημητρίου.
Ἅπαντα εἰς τὸν Ἅγιον Δημήτριον κατὰ τὴν μεσοβυζαντινὴν περίοδον «Συμεὼν Πασχαλίδη».
Σὲ ὑπέρμαχον ἡ οἰκουμένη (Ἐπετειακὴ ἔκδοσις Ἱεροῦ Ναοῦ Ἁγίου Δημητρίου).
Ἐπεσκέψατο ἡμᾶς ( Ἐπετειακὴ ἔκδοσις Ἱερᾶς Μητροπόλεως Θεσσαλονίκης ἀναφερομένη εἰς τὰς Πατριαρχικὰς ἐπισκέψεις
Συλλυπητήρια στους οικείους του.
Με πληροφορίες από https://www.imlagada.gr/
Σάββατο, Νοεμβρίου 14, 2020
Αρέσουν στους πολίτες τέτοιες φωτογραφίες στα Τρίκαλα.
«Ανοιξιάτικος» ο καιρός στα Τρίκαλα
«Αναστολή λειτουργίας της Γ΄1 τάξης του 5ου Δημοτικού Σχολείου
Ο Διευθυντής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Τρικάλων
Έχονταςυπόψη:
1. Την υπ’ αριθμ. Φ.353.1/324/105657/Δ1/08-10-2002 (ΦΕΚ 1340 τ.Β’/16-10- 2002)Υπουργική Απόφαση «Καθορισμός των ειδικότερων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων των Προϊσταμένων των Περιφερειακών υπηρεσιών Π/θμιας και Δ/θμιαςΕκπ/σης» όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.
2. Τις διατάξεις των περ. στ΄ της παρ. 2 και περ. δ΄ της παρ. 4 του άρθρου πρώτου, της από 25-02-2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (ΦΕΚ 42/τ.Α΄/25-02-2020). 3. Το με αριθμ. πρωτ. 120125/ΓΔ4/12-09-2020 έγγραφο του Υ.ΠΑΙ.Θ, με θέμα: «Διαβίβαση Πρωτοκόλλου Διαχείρισης ύποπτων ή επιβεβαιωμένων περιστατικών λοίμωξης COVID-19».
4. Το άρθρο 43, παρ. 1 του ν.4722/2020 (ΦΕΚ 177/Α/15-09-2020) για την απόφαση προσωρινής αναστολής λειτουργίας τμημάτων ή σχολικών μονάδων, δημόσιων και ιδιωτικών και για τη διάρκεια αυτής.
5. Την υπ’ αριθμ. Ε.Π.983/13-11-2020 Γνώμη του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Δημόσιας Υγείας και Κοινωνικής Μέριμνας της Περιφερειακής Ενότητας Τρικάλων για αναστολή λειτουργίας της Γ΄1 τάξης του 5ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων –«ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ», λόγω επιβεβαιωμένου κρούσματος COVID-19.
Α π ο φ α σ ί ζ ο υ μ ε
την αναστολή λειτουργίας της Γ΄1 τάξης του 5ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων –«ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ», με κωδικό 9450015, για 14 ημέρες, από 12-11-2020 έως και 25-11-2020 και την έναρξη της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης.
Κοιν.: 1. Υ.ΠΑΙ.Θ. Δ/νση Σπουδών
2. Π.Δ.Ε. Θεσσαλίας
3. ΕΟΔΥ
4. 5ο Δημοτικό Σχολείο ΤρικάλωνΠαρασκευή, Νοεμβρίου 13, 2020
Δημοτικά σχολεία: Κοντά στο καθολικό «λουκέτο»
Το ενδεχόμενο για λουκέτο σε όλες τις βαθμίδες των σχολείων επιβεβαίωσε και ο υπουργός Υγείας, Βασίλης Κικίλιας.
«Είναι πεπερασμένος ο αριθμός εντατικολόγων, αναισθησιολόγων και ειδικών γιατρών που έχει η χώρα. Και βλέπετε ότι σε συνεργασία με τον Ιατρικό Σύλλογο Θεσσαλονίκης, τον Ιατρικό Σύλλογο Αθήνας και όλους τους Ιατρικούς Συλλόγους, και φυσικά τον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο, κάνουμε τις ενδεδειγμένες ενέργειες, έτσι ώστε και άλλοι ιατροί να έρθουν μέσα στο σύστημα υγείας και να βοηθήσουν. Είμαι σίγουρος, είμαι πεπεισμένος ότι όλοι θα ‘βάλουν πλάτη’ σε αυτή τη μάχη» ανέφερε ο υπουργός.
Παράλληλα, ο υπουργός άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να κλείσουν τα δημοτικά σχολεία αν τις επόμενες μέρες δεν μειωθούν τα κρούσματα.
Όπως είπε, η κατάσταση είναι εξαιρετικά κρίσιμη και δεν αποκλείεται να υπάρξει σχετική εισήγηση από την Επιτροπή των Εμπειρογνωμόνων.
Πώς θα γίνουν τα μαθήματα στα Δημοτικά
Στο ενδεχόμενο να ληφθούν στο επόμενο διάστημα αποφάσεις και για τα Δημοτικά Σχολεία αναφέρθηκαν την Πέμπτη τόσο ο υφυπουργός παρά τω Πρωθυπουργώ Άκης Σκέρτσος, όσο και ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας. Ειδικότερα μιλώντας στο δελτίο του Star ο κ. Σκέρτσος απάντησε ως προς το ενδεχόμενο λήψης μέτρων στα δημοτικά σχολεία.
«Προφανώς εξετάζουμε τα πάντα. Είναι ένα δυναμικό φαινόμενο. Περιμένουμε να δούμε τα αποτελέσματα τις επόμενες 5-7 ημέρες και αξιολογούμε τα πάντα, όμως τα σχολεία είναι ασφαλή και πρέπει γονείς και εκπαιδευτικοί να αισθάνονται ασφαλείς γι’ αυτά».
Όπως εξήγησε συγκεκριμένα, τα σημερινά δεδομένα σχετικά με τη λειτουργία των σχολείων δείχνουν ότι σε έναν πληθυσμό 1,5 εκατ. συνολικά στην εκπαίδευση, το ποσοστό μαθητών και εκπαιδευτικών που έχει βρεθεί θετικό στην Covid-19 βρίσκεται στο 0,01%, το οποίο είναι πολύ μικρό σε σύγκριση με τον γενικό πληθυσμό.
Πώς δεν θα διακοπεί η εκπαιδευτική διαδικασία
Από την πλευρά της πάντως η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, μιλώντας το πρωί της Πέμπτης στον ΣΚΑΪ σημείωσε ότι η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας δεν έχει λάβει ακόμα σχετική εισήγηση από τους ειδικούς για κλείσιμο των δημοτικών σχολείων.
Η Νίκη Κεραμέως τόνισε ότι από το ξεκίνημα της κρίσης του κορωνοϊού το υπουργείο Παιδείας κινείται βάσει των εισηγήσεων των ειδικών, οι οποίοι, επανέλαβε, μέχρι στιγμής δεν έχουν καταθέσει πρόταση για κλείσιμο των ιδιωτικών σχολείων. Τα στοιχεία, προσέθεσε η υπουργός Παιδείας, δείχνουν ότι δεν υπάρχει τάση διασποράς εντός των σχολείων.
Παρά ταύτα, το υπ. Παιδείας είναι έτοιμο και για το σενάριο του «λουκέτου» στα Δημοτικά σχολεία. Η κυρία Κεραμέως επισήμανε ότι σε αυτή την περίπτωση υπάρχουν δυο βασικά «εργαλεία» προκειμένου να μη διακοπεί η εκπαιδευτική διαδικασία:
H εκπαιδευτική τηλεόραση, καθώς έχουν βιντεοσκοπηθεί πάνω από 220 μαθήματα που γίνανε εκ του μηδενός και χτίστηκε μια βιβλιοθήκη πάνω στην εθελοντική προσφορά καθηγητών η οποία θα γίνει σε συνεργασία με την ΕΡΤ για την προβολή εκπαιδευτικών επεισοδίων.